Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Bršljinski učenci živijo s šolskim okoljem


Maša Kralj in Alenka Červ, 9. r., OŠ Bršljin
27. 10. 2015, 14.40
Posodobljeno
16. 11. 2015 · 10:14
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

naravoslovni_dan___01.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Naravoslovni_dan - 01
naravoslovni_dan___02.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
naravoslovni_dan___03.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
naravoslovni_dan___04.jpg
Arhiv Dolenjskega lista

Zadnji šolski dan pred jesenskimi počitnicami, 23. oktobra, smo na Osnovni šoli Bršljin izvedli naravoslovni dan z naslovom Živim s šolskim okoljem.

Vodja naravoslovnega dne je bila učiteljica kemije Majda Dobravc. Pojasnila je, da je izbira naslova povezana s tem, da so učenci soustvarjalno vključeni v urejanje šolskega okoliša in podajajo ideje za njegovo ureditev. Namen dejavnosti je, da učenci začutimo svojo pripadnost in odgovornost do šolskega okolja. V posameznih delavnicah smo učenci spoznali pomembnost ločevanja odpadkov in njihove ponovne uporabe, izrabljanja šolskih pridelkov, ureditve okolice, predvsem novega avtobusnega postajališča, ki čaka na otvoritev. V prvi triadi je delavnice vodila učiteljica Andreja Mavsar. Poudarek je bil na osveščanju mlajših učencev o ponovni uporabi in recikliranju ter ohranjanju čistega okolja.

Učenci so izdelovali družabne igre iz že uporabljenih materialov, ki so jih barvno okrasili in pripravili za igro, slike iz naravnih materialov, ki so jih oblikovali iz lesa in semen, nekateri pa so odšli v gozdiček in nabrali raznobarvno listje, da so z njim izdelali jesenske risbe.

Učenci druge triade smo izdelovali podstavke iz listov koruze, črke za šolski eko kotiček, spoznavali namen in pomen piktogramov za nevarne snovi, reciklirali star papir, izdelali eko kviz, košarice iz časopisnega papirja… Razmišljali smo o pomenu ločevanja odpadkov ter načinu ohranjanja čistega okolja in s pomočjo izdelave izdelkov iz odpadnih materialov ugotovili, da lahko iz njih izdelamo uporabne stvari.

Učenci tretje triade smo urejali in opremljali šolsko okolico. Pobrali smo smeti, pograbili travo, listje in postavili različne zunanje igre, npr. šahovsko polje, postavili smo nove hotele za žuželke, označili drevesa z imeni, s piktogrami smo označili zunanje površine ter uredili učilnico v naravi, kjer imamo sedaj lahko bolj pester pouk. Pridelke, ki jih pridelamo v šolski okolici, so koristno izrabili in iz njih pripravili različne namaze, čaj, kis, spekli peciva… Naloga devetošolcev pa je bila urediti novo avtobusno postajo in pripraviti program za njeno otvoritev.

Učenci OŠ Bršljin smo dan preživeli ob aktivnem in trdem delu, pri urejanju smo se zelo potrudili in pokazali, da smo ustvarjalni, da znamo sodelovati in da obvladamo gospodinjstvo. Po več kot zasluženih počitnicah pa nas bo pričakala očiščena okolica za nove podvige.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.