Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

500.000 dolarjev kazni: 5 dni so rabili, da so o tem obvestili svojce


STA/N.J.
26. 2. 2014, 09.14
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:53
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Ameriško ministrstvo za transport je korejski letalski družbi Asiana odmerilo pol milijona dolarjev kazni, ker ni dovolj hitro poskrbela za obveščanje družin ponesrečenih potnikov lani julija v San Franciscu. Letalo Asiane je med pristajanjem zadelo ob zaščitni morski zid na začetku steze.

Asiana Airlines
Plačali bodo pol milijona dolarjev kazni.

V nesreči so umrle tri osebe, več deset pa jih je bilo poškodovanih. Med mrtvimi je bila tudi 16-letnica, ki jo je vrglo iz letala, vendar je preživela, a jo je nato na stezi povozil reševalni avtomobil letaliških gasilcev.



Telefonsko številko za nujne klice uvedli šele 18 ur po nesreči

Ameriški minister za transport Anthony Foxx je sporočil, da družin ponesrečenih ne bi smelo skrbeti, kako priti do informacij. Asiana se je izgovarjala na praznični vikend in pomanjkanje osebja, ker je telefonsko številko za nujne klice uvedla šele 18 ur po nesreči. Številka je bila uvodoma speljana na rezervacije.

Asiana je šele čez pet dni obvestila družine vseh 291 potnikov o nesreči. Letalska družba bo plačala 400.000 dolarjev kazni, 100.000 dolarjev pa bo porabila za seminarje o tem, kaj so se naučili iz nesreče. Gre za prvi primer kazni zaradi malomarnosti pri obveščanju družin o nesreči.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.