Ne klikajte: To sporočilo so v zadnjih dneh prejeli številni Slovenci
V zadnjih dneh je bilo zaznati porast lažnih sporočil, ki pozivajo k ureditvi novega datuma dostave. Pošta Slovenije opozarja, da gre za poskuse spletnih prevar.
"Svetujemo, da posamezniki tovrstna sporočila izbrišejo, nanje ne odgovarjajo, ne klikajo na povezave v takih sporočilih, prav tako pa naj ne vnašajo podatkov o plačilnih karticah," opozarjajo.
V večini tovrstnih primerov gre za poskuse spletnih prevar prek sporočil, ki zlorabljajo ime oz. grafično podobo Pošte Slovenije in vsebujejo povezave na lažne spletne strani. V primeru, da uporabniki pričakujejo pošiljko, vendar niso prepričani, ali gre za lažno ali pravo sporočilo, lahko sami preverijo sprejemno številko na sledenje.posta.si ali v aplikaciji MojaPošta, lahko pa sporočilo kot priponko posredujejo na info@posta.si ali preverijo na telefonski številki kontaktnega centra 080 14 00.
Uporabniki naj bodo še posebej pozorni na domeno, s katere je bilo sporočilo poslano. Uradna komunikacija Pošte Slovenije je vedno poslana iz e-naslova, ki ima domeno @posta.si. Povezave v pristnih sporočilih vedno vodijo na spletne strani na domeni Pošte Slovenije, torej je na koncu URL naslova posta.si. Prav tako Pošta Slovenije v nobenem primeru ne zahteva izključno plačila vnaprej, pred dostavo. Poštnina oz. odkupnina se vedno lahko plača tudi ob prevzemu paketa, neposredno pismonoši, na poštnem okencu, paketomatu ali na drugem prevzemnem mestu.
Žrtve spletnih prevar se lahko obrnejo na nacionalni odzivni center za kibernetsko varnost SI-CERT in prijavijo incident.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se