Radarji v Mariboru ostajajo: svetniki zavrnili zamenjavo z ovirami
Mariborski svetniki niso podprli zamenjave radarjev s fizičnimi ovirami. Dokazano je na območjih z radarji tudi manj prekoračitev.
Nedavno so člani mariborskih svetniških skupin SMS, LPR in NSi predlagali, da bi stacionarne radarje za merjenje hitrosti v mestu nadomestili s fizičnimi ovirami. Na seji mestni svetniki danes niso potrdili tega predloga. Prevladalo je namreč stališče, da mora o takšnih ukrepih odločati stroka.
Eden od pobudnikov zamenjave radarjev Igor Jurišič (SMS) je opozoril, da radarji na treh lokacijah v Mariboru dnevno zabeležijo okoli 50 prekoračitev hitrosti. Po njegovem mnenju torej ne umirjajo prometa, ampak so postavljeni zgolj zato, da bi polnili občinsko blagajno.
Radarji postavljeni na podlagi strokovne študije
Predlagatelji so zato zagovarjali uporabo fizičnih ovir na nevarnih odsekih in zahtevali, da o območjih omejenih hitrosti odloča mestni svet. Vodja občinskega urada za komunalo, promet in prostor Andraž Mlaker je pojasnil, da bodo ti ukrepi opredeljeni v novi celostni prometni strategiji, ki naj bi jo mestni svet obravnaval februarja. Dodal je, da so radarji postavljeni na podlagi strokovne študije ter da so se na nekaterih lokacijah fizične ovire že izkazale za neučinkovite.
Mlaker poudarja, da so ravno prevelike hitrosti glavni vzrok za prometne nesreče na območju štajerske prestolnice, obenem pa občinske analize nakazujejo, da so se hitrosti po uvedbi radarjev dejansko znižale. To je potrdil tudi predstavnik medobčinskega redarstva Uroš Kosi, ki je dejal, da se je število dnevnih prekoračitev hitrosti z začetnih 150 zmanjšalo na približno 50. Podžupan Gregor Reichenberg je ob tem poudaril, da o prometnih ukrepih ne sme odločati politika, temveč stroka, s čimer se je strinjala večina svetnikov.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se