Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

»Najpomembnejši je osebni pristop«


Marjetka Raušl Lesjak
5. 9. 2021, 05.00
Posodobljeno
06. 09. 2021 · 15:56
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Uspešna zgodba o blagovni znamki Urška, prepoznavni domači znamki ženskih oblačil, se je začela leta 1986, ko je Marjeta Levičar začela v sobici v Laškem plesti oblačila. Ko so zadovoljne stranke začele spraševati tudi po zašitih oblačilih, je sledila povpraševanju. Svoje podjetniške sanje, ki jih danes nadaljuje njena hči Urška, je uresničila s kar dvema trgovinama v starem mestnem jedru Celja in Laškega. Tema se je v pokoronskem obdobju pridružila še spletna trgovina.

1630569081_trgovina_urska_039.jpg
Arhiv NTRC

»Mama je ekonomistka, ki se je krojenja in šivanja priučila, pletenje ji je predstavljalo konjiček, Pletla je zaradi lastnega veselja,« o začetkih družinskega posla pripoveduje Urška Levičar, ki je prav tako diplomirana ekonomistka. »Mama je izdelke v dveh potovalkah nesla na občino, kjer so jih ženske razgrabile. Njena ponudba se je zelo ›prijela‹. Ko je bilo odprtje trgovine v Laškem, je njen aranžer rekel, da še ni videl bolj polne trgovine z oblačili. Kupci so jo izpraznili v samo dveh urah.«


Blagovna znamka je v Sloveniji prepoznavna po raznoliki ponudbi elegantnih kakovostnih oblek, jaken in tunik za boljše priložnosti. V trgovino Urška stranke najpogosteje zavijejo takrat, ko je pred vrati posebna priložnost. »Opažamo, da si stranke pridejo ogledat našo ponudbo, zatem gredo oblačila pogledat še kam in približno 90 odstotkov se jih vrne k nam in oblačila kupi.« Urška Levičar, ki skrbi za trgovinsko dejavnost in tudi prodaja, pravi, da je tako zato, ker ponudbe za različne postave drugod primanjkuje. V njihovi trgovini lahko kupite tudi vsakodnevna oblačila iz džinsa in trenirke. Zlasti v celjski trgovini je veliko kupcev tudi povsem naključnih. To so običajno turisti, ki si ogledujejo mesto, stopijo v trgovino in kakšen kos oblačila kupijo.
Prednosti manjšega podjetja
Kljub temu da se je v Evropski uniji v zadnjih desetletjih zelo zmanjšal obseg proizvodnje oblačil in s tem tudi število zaposlenih v tekstilni industriji, Marjeti in Urški Levičar uspeva, da kljub konkurenci in številnim krizam s svojo blagovno znamko ostajata na trgu že več desetletij. »Prednost blagovne znamke Urška je, da je majhna in prilagodljiva. Ponuja oblačila za vse postave. To je tisto, česar konkurenca nima. Na trgu primanjkuje lepih in elegantnih oblačil večjih konfekcijskih številk.« Ker Urška in Marjeta sami izbirata kroje in blago, sledita najvišjim standardom kakovosti materialov. Kupujeta jih v Italiji, Nemčiji, Avstriji, kupita tudi grško blago.

Foto: SHERPA

Preberite več v Novem tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.