Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Izrazimo mnenje o specialističnih pregledih


I. B.
19. 3. 2019, 09.58
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Od danes pa do 29. marca poteka raziskava o izkušnjah pacientov z obravnavo v specialističnih ambulantah.

4ff4dca7d88876bb182e7b1010b0352e.jpeg
Robert Balen
Koliko časa pa vi čakate na obravnavo? 

Izvajal jo bo Nacionalni inštitut za javno zdravje (NIJZ), v njem pa bodo sodelovali tisti, ki bodo v tem obdobju imeli pregled pri zdravniku specialistu in bodo prejeli vabilo za sodelovanje. S tem želijo na NIJZ prepoznati dobre prakse v slovenskem zdravstvu in izboljšati kakovosti zdravstvene oskrbe.


Že novembra lansko leto je potekala raziskava, o tem, koliko časa so pacienti čakali od ure, ob kateri so bili naročeni, do začetka obravnave. Rezultati so takrat pokazali, da jih je 48 odstotkov čakalo manj kot 15 minut, 34 odstotkov med 15 in 30 minutami, 15 odstotkov več kot pol ure in manj kot eno uro, 3 odstotki pacientov pa so na obravnavo čakali več kot 60 minut.


3a9e7d2d80b6e14f6f340be6c909126c.jpeg
Saso Bizjak
Lahko boste izrazili mnenje o tem, kako ste zadovoljni z obravnavo v specialističnih ambulamtah.

Aktualna raziskava v Sloveniji poteka prvič, vanjo pa so vključene dejavnosti kirurgije, gastroenterologije, otorinolaringologije, diabetologije, endokrinologije in presnovnih bolezni, pulmologije in dermatovenerologije. Raziskava poteka anonimno, ima pa več sklopov, in sicer naročanje in sprejem, zasebnost, delo zdravnika, delo medicinske sestre, informacije o pacientovih pravicah in seznanjenost z nadaljevanjem zdravljenja ter splošna ocena. Odgovori pacientov naj bi po oceni NIJZ pomagali pri prepoznavanju težav in pri izboljšanju zdravstvenega sistema. Zdravstvenim izvajalcev pa bo omogočal vpogled v njihovo delo skozi pacientov vidik.

17dd54e661528e8e3c44d145c4c6434b.jpeg
Sašo Bizjak

© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.