© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

DROT o Darsovih zamudah


lokalno
23. 3. 2009, 00.00
Posodobljeno
09:55
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

dars_sestanek.jpg
DROT trdi, da je Dars na sestanku v Trebnjem zavajal javnost.

##IMAGE-2210965##

Trebanjski DROT je poslancem z Dolenjske, Bele krajine in Posavja ter medijem poslal pojasnila, s katerimi želi podkrepiti svoje trditve, da DARS-ove zamude pri gradnji niso le posledica nerešenih lastniških sporov, temveč njihova lastna krivda. Predsednik DROT-a Damjan Smuk navaja kronologijo postopkov pri načrtovanju gradnje viaduktov Ponikve in Mercator ter podražitev projektov. Sporočilo za javnost objavljamo  celoti:

Spoštovani, pred časom smo v enem od sporočil za javnost zapisali: "DROT se je odločil zaradi nepravočasnega dokončanja avtoceste mimo Trebnjega, zavajanja javnosti glede resničnih vzrokov za nedokončanje avtoceste mimo Trebnjega in zamude pri izgradnji viadukta Mercator, pozvati predsednika uprave Darsa g. Tomislava Nemca k odstopu, kar smo storili takoj po zadnjem sestanku z Darsom, 5.3.2009."

Spodaj vam navajamo nekaj datumov, zaradi katerih smo zapisali, da nam Dars meče pesek v oči, saj so (bile) po nam dostopnih podatkih lastniške težave rešljive, zelo težko pa zanikajo, da v obdobju zadnjih dveh let niso tako rekoč nič delali na objektu Viadukt Ponikve kar 10 mesecev, na Viaduktu Mercator pa kar 16 mesecev. Ali je to posledica tega, da so bil vsi napori Darsa v tistem času preusmerjeni v predčasno dokončanje prekmurskega kraka avtoceste, v zamenjavo prejšnjega vodstva Dars, so bile razlog parlamentarne volitve ali pa kaj drugega, pa bi bilo zanimivo slišati iz ust odgovornih v Darsu.

Bode v oči tudi podatek, da so na Viaduktu Ponikve začeli pogajanja s ponudniki zaradi previsoke cene (torej so imeli na Darsu projekt ovrednoten nižje, kot so prispele ponudbe), pogajanja pa so se končala s še višjo ceno od ponujene. Cena se je dvignila iz 8,1M € na 9,5M €. Iz tega lahko sklepamo, da bi bilo boljše, če bi takoj podpisali pogodbo brez pogajanj in bi danes imeli cenejši in še letos dokončan viadukt.

Kronologija o Viaduktu Ponikve je sledeča:
03.07.07 sklep o pričetku razpisa
.
.
5 mesecev
.
.
04.12.07 objava razpisa
25.01.08 odpiranje ponudb
12.02.08 pričetek pogajanj zaradi previsoke cene
.
.
5 mesecev
.
.
10.07.08 dokončana pogajanja z ZVIŠANJEM CENE (in ne znižanjem???) z 8,1 na 9,5 milionov €


29.08.08 podpisana pogodba št. 12-16/08
30.04.10 rok za dokončanje del

Viadukt in krožišče pri Mercatorju (pri viaduktu Mercator pa je še huje):
8 mesecev je trajalo (od oktobra 07 do 19.06.08), da se je potrdil investicijski program in pripravila razpisna dokumentacija, potem pa še 8 dodatnih mesecev, da je bil 04.02.2009 objavljen razpis... Jasno nam je, da gre za sredstva iz kohezijskih skladov in da je za to bil potreben čas za uskladitev z MP in ostalimi, vendar ravno to priča o neaktivnosti Darsa na tem področju, saj bi ravno oni morali skrbeti, da bi bili postopki izvedeni hitreje. Vsaj v nekaterih primerih v preteklosti je bilo tako...

Resnično bo zanimivo slišati odgovore odgovornih na zgoraj navedena dejstva. V prihodnje pa bi bilo dobrodošlo, da Dars svoje trditve podkrepi z dokazi oz dokumentacijo, ne pa samo iz trte zvitimi PR sporočili.

Če pa so zgoraj navedeni podatki kakorkoli nepravilni oz. zavajajoči, pa bi bili zelo veseli, če se vsej zainteresirani javnosti pripravi natančen podatek o postopkih in vodenju postopkov v zvezi z obema navedenima viaduktoma, vključno z natančnim podatkom, kdaj bosta izgrajena.

S spoštovanjem,
Društvo za razvoj in oživitev Trebnjega DROT
Dejan Smuk, predsednik


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.