Bonboni letos manjšajo uspeh Žita

##IMAGE-3310389##
Nadzorni svet družbe Žito se je na včerajšnji redni seji seznanil s poslovnim načrtom družbe in skupine Žito, poleg tega pa še posebej s poslovnim načrtom hčerinskega podjetja Šumi bonboni, ki od letos deluje v Krškem, ter z ukrepi za sanacijo njegovega poslovanja.
Hčerinsko podjetje Žito Šumi/ Šumi bonboni d.o.o., ki je v 57,5-odstotni lasti Žita d.d. in v 42,5 odstotni lasti nemškega partnerja Hitschler Gmbh, je v bistvu v največji meri prispevalo k temu, da je bil čisti poslovni izid Skupine Žito v prvem devetmesečju tega leta manjši od načrtovanega. V prvem devetmesečju letošnjega leta je ustvarilo 1,5 milijona evrov izgube, ki je bila predvsem posledica selitve proizvodnje v Krško, neučinkovitega zagona proizvodnje in pomanjkanja nekaterih njihovih proizvodov na tržišču.
Kot so danes sporočili iz Žita, sta družbenika Žito d.d. in Hitschler Gmbh sprejela ukrepe, s katerimi se bodo znižali stroški financiranja in storitev ter povečala produktivnost podjetja Žito Šumi /Šumi bonboni.
Družba Šumi bonboni d.o.o. sicer v letu 2009 načrtuje 15 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je 8,4 odst. več, kot so napovedovali za letos. Podjetje Šumi na bi v letu 2009 poslovalo še s 15 tisoč evri izgube. To pa bo že bistveno bolje kot letos, ko predvidevajo, da bo 2,3 milijona evrov izgube.
Nadzorni svet se je na seji seznanil s poslovnim načrtom družbe Žito in Skupine Žito za leto 2009. Skupina Žito naj bi s prodajo dosegla 128 milijonov evrov prihodkov in prihodnje leto zaključila z 2,4 milijona evrov čistega dobička, samo družba Žito pa naj bi dosegla 115 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje in 2,4 milijona evrov čistega dobička.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se