
Kupil slušalke po ugodni ceni, trgovina trdi, da je cena napačna
Kaj se zgodi. če pride do napak pri označevanju cen v trgovinah, trgovine pa ne želijo upoštevati cene, ki je bila navedena na izdelku?

Izpostavili so izkušnjo potrošnika, ki je po spletu kupil slušalke po zelo ugodni ceni, po opravljenem nakupu ga je trgovina obvestila, da je bila zaradi tehnične napake na spletni strani navedena napačna cena in mu ponudila vračilo denarja. Čeprav je potrošnik vztrajal, da želi izpolnitev pogodbe po označeni ceni, se je trgovina sklicevala na splošne pogoje poslovanja, v katerih so si pridržali pravico razdreti pogodbo v primeru očitnih napak v ceni.
Po pojasnilih ZPS v tem primeru trgovine niso upravičene enostransko razdreti pogodbe. "Zakon o varstvu potrošnikov jasno navaja, da mora podjetje označeno ceno upoštevati. Splošni pogoji pogodbeno stranko zavezujejo, vendar pa to ne velja, če vsebujejo določbe, ki so v nasprotju z zakonom," so poudarili. Poleg spoštovanja označene cene zakon o varstvu potrošnikov od podjetij oz. trgovin zahteva, da so cene za blago ali storitve vidno označene ter navedene v evrih. Če je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost, mora cena vključevati tudi ta davek.
Če podjetje ne izpolni navedenih zahtev, stori prekršek, za kar mu lahko tržni inšpektorat naloži plačilo globe. Če cena ni označena ali ni označena vidno oziroma ni navedena v evrih, pa lahko inšpektorat izda odločbo, s katero podjetju prepove prodajo blaga ali opravljanje storitev, dokler se pomanjkljivosti ne odpravijo.
Trenutno
7 °C
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
7-dnevni obeti