Prodali so ji neuporabne zavese - reklamacije ji ne priznajo
Gospa je plačala skoraj 700 evrov za zavese, »ki se ne mečkajo«, zdaj pa visijo z oken kot palačinka z ostrimi robovi. Ker ji prodajalec ne prizna reklamacije, ima samo eno možnost – da plača sodnega izvedenca, najame odvetnika in toži.

V romanu Okus po moškem ženska umori svojega ljubimca, ga razreže z električno žago, ker ga je tako preprosteje spraviti v vrečke, potem pa žago očisti in odnese v trgovino, kjer jo brez razpravljanja zamenjajo za gospodinjski strojček. V Ameriki seveda. Niti ne vprašajo, zakaj si zadevo prinesel nazaj. Pri nas je precej drugače, v trgovini te s spornim blagom pošiljajo k proizvajalcu, če je le mogoče, ampak kaj če sploh ne veš, kdo je zadevo naredil? Gospa je kupila zavese, ki se ne mečkajo, potem pa je ugotovila, da ne le da imajo ostre robove, ampak tudi sicer visijo s stropa kot palačinka. Kdo je stkal blago, se ne ve, kdo je zavese sešil, tudi ne, trgovec pa pravi, da ženska z zavesami ne zna ravnati. Ko sem se zanimala, kako je s tem, so na tečaj ravnanja z zavesami (ki se ne mečkajo) povabili tudi mene. Sem se lepo zahvalila.
Prolog: Gospa se je preselila v novo stanovanje in potrebovala je zavese za dnevno sobo. Kupila jih je v eni od pohištvenih veleblagovnic, že narejene, prodajali so jih kot blago, ki se ne mečka. Ko jih je po predpisih oprala pri 30 stopinjah in na nizkih obratih ožemanja ter jih takoj obesila, so bile grdo zmečkane in se nikakor niso hotele same zravnati, kot je upala. Nekaj časa je gledala grdobijo na oknih, potem jih je snela in se je odpravila v Lesnino na oddelek s tekstilom, kjer je že pred 15 leti kupila zavese in so še zdaj v redu. Izbrala je blago (ki se ne mečka) in sešili so jih po meri, plačala je nekaj manj kot 700 evrov, dvakrat več kot za zavese, ki jih je zavrgla. Doma jih je po predpisih oprala in obesila, toda zavese so bile spet grdo zmečkane, precej bolj kakor tiste cenejše, ki se jih je znebila. Likanje ostrih robov ni pomagalo. In se je začelo …
Ne znate z zavesami!
Začelo se je s klici in dopisovanjem v trgovino, ki se je otepala odgovornosti, ampak navsezadnje so le našli čas, da je stranka prinesla zmečkan izdelek na ogled. Na velikanski mizi so zavese prelikali, zložili nazaj v škatlo, stranka jih je po desetih minutah vzela ven – in ostri robovi so spet bili. Trgovka je vzdihnila, da je najbrž res nekaj narobe in da bo treba sešiti nove, ampak sama o tem ne more odločati. Šef oddelka je odločil, da je z zavesami vse v redu, le stranka z njimi ne zna ravnati – in pika.
Razkačena potrošnica se je pritožila na tržni inšpektorat, od tam pa je dobila pojasnilo, ki je precej hladna prha za vse potrošnike ...
Nadaljevanje prispevka si lahko preberete v reviji Jana, št. 32, 12. avgust 2025.
Revija je na voljo tudi v spletni trafiki.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
