Mednarodna delegacija na obisku v »dijaškem podjetju«




6. in 7. novembra je na Otočcu je potekal dvodnevni mednarodni seminar z naslovom Strukturne spremembe na trgu dela: izziv za mlade in izobraževalne sisteme.
Udeleženci tega seminarja so v petek dopoldne obiskali tudi našo šolo, Ekonomsko šolo Novo mesto. Dijaki 4. a smo tako imeli priložnost, da mednarodni javnosti predstavimo svoje podjetniške dosežke. V septembru smo pri pouku podjetništva ustanovili dve podjetji: podjetje Flamma, d. d., ki proizvaja dišeče svečke, ter podjetje Lorem, d. d., ki proizvaja naravna mila.
Obiskovalcem iz Slovenije, Portugalske, Španije, Francije, Češke, Slovaške, Hrvaške in Nemčije smo predstavili naši dve podjetji. Opisali smo jim potek dela, od izbire panoge, imena, logotipa in slogana do pričetkov proizvodnje in prodaje na božičnem sejmu.
Dijaško podjetje smo ustanovili v okviru predmeta podjetništvo, pri katerem pouk temelji na praktičnem delu. Opravljamo administrativna dela ter proizvajamo izdelke. V sklopu dijaškega podjetja smo se razdelili v različne sektorje, glede na sposobnosti in želje. Razdelili smo se na računovodsko-finančni oddelek, oddelek za stike z javnostjo in proizvodni sektor. Razdelitev na več oddelkov nam omogoča, da se lahko vsak dijak izkaže v svoji najboljši luči in pri pouku uživa.
Dijaki moramo biti zelo iznajdljivi, natančni in organizirani, ker pod mentorstvom profesorice Karmen Virc delamo samostojno. In to je tudi bistvo tega projekta, da se sami znajdemo v zapletenih situacijah in se naučimo samostojno reševati kočljive probleme.
Za nas dijake je ta projekt idealna priložnost, da se naučimo timskega dela in učinkovite komunikacije v podjetju, ravnanja z denarjem ter vodenja poslovnih knjig. Pridobljeno znanje in izkušnje nam bodo gotovo prišle prav sprva pri študiju, saj se nas bo veliko vpisalo na ekonomsko fakulteto, kasneje pa tudi na delovnem mestu ali pri ustanavljanju lastnega podjetja. V današnjih ekonomskih razmerah se moramo z inovativnostjo prilagoditi razmeram in se z drugačnostjo uveljaviti na trgu. Mladi se zavedamo, da bomo morali bodočemu delodajalcu ponuditi veliko več, kot le znanje na papirju, zato smo veseli in hvaležni za vsako priložnost, ki nam nudi nekaj več kot knjiga.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se