Nemške potrošnice bolj posegajo po izdelkih Lisce

##IMAGE-2211601##
Sevniška družba Lisca v letošnjih prvih dveh mesecih beleži za 9% nižjo prodajo kot v enakem obdobju lani, vendar kljub temu odpira nova prodajna mesta. Povpraševanje po izdelkih Lisce je upadlo na nekaterih trgih, na primer v Bosni, medtem ko se je v Nemčiji povečalo, slovenske potrošnice pa po njih posegajo v enakem obsegu kot doslej.
Kriznim razmeram se v podjetju prilagajajo z intenziviranjem prodajno trženjskih aktivnosti. V marcu odpirajo prodajalne v Mariboru, Beogradu in Novem Sadu.
Lisca ima podjetje tudi v Srbiji in v obeh tovarnah so s 1. marcem prešli na 36-urni delavnik, kar pomeni 10 odstotno znižanje plač. Direktor Goran Kodelja predvideva skrajšan delovni čas za za obdobje šestih mesecev, za kolikor država daje subvencijo 60 evrov na delavca. Če bo vloga Lisce za subvencijo odobrena, bo šlo polovico denarja za plače, polovica pa ostane podjetju. Kodelja pravi, da je takšen dogovor sklenjen s sindikatom. Po tej varianti bi bilo znižanje plač manjše od 10%.
Racionalizirajo tudi proizvodni proces. V marcu v proizvodnji delajo od ponedeljka do četrtka po devet ur, od aprila dalje pa predvidoma pet dni v tednu po osem ur, vendar bo vsak drugi petek dela prost. Vsak drugi petek bodo izmenično po skupinah prosti tudi zaposleni v splošnih službah.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se