Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Za Adrio Mobil leto 2011 eno najuspešnejših


B. D. G.
26. 4. 2012, 17.00
Posodobljeno
02. 05. 2012 · 10:27
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

adria_mobil_avtodom.jpg
BDG, iz arhiva
Foto: BDG, iz arhiva

"Leto 2011 je bilo za družbo Adria Mobil eno uspešnejših, saj smo z vlaganji v razvoj novih produktov, proaktivnim delom z distribucijskimi partnerji ter izboljšavami v obvladovanju procesov v družbi presegli zastavljene poslovne cilje," so danes popoldne sporočili iz te novomeške družbe.  Ob tem so omenili, da kakovost, pravilnost vlaganj in ugled blagovne znamke Adria potrjujejo tudi priznanja kupcev na različnih trgih, še posebej nagrada Kralj kupcev na nemškem trgu, ki so jo prejeli za Adriin program avtodomov.

  Znamka Adria ima v evropski panogi karavaninga skoraj 6-odstotni tržni delež, kar je za pol odstotne točke več kot v obdobju pred krizo. Vseeno pa v podjetju opozarjajo, da so nekateri trgi zelo spremenljivi in negotovi, še posebej za trg izdelkov za prosti čas. Ocenjujejo, da bi v prihodnje lahko prišlo do nadaljnjega upada prodaje na nekaterih, za panogo in Adrio Mobil, velikih in pomembnih trgih, kot so Italija, Španija, Nizozemska in Danska.

adria_prikolica.jpg
BDG, iz arhiva
Foto: BDG, iz arhiva

Družba Adria Mobil je lani prodala 9.418 počitniških prikolic, avtodomov in vanov in s tem za 7 odst. oz. za 603 izdelke presegla količinsko prodajo leta 2010. Pri tem je ustvarila skoraj 230 milijonov evrov čistih prihodkov iz prodaje, kar je za dobrih 13 odst. več kot leto prej, in  za 1,2 milijona evrov oz. 11 odst. večji čisti poslovni izid.

V Adrii so v lanskem letu še posebej ponosni na projekt Vrhunske proizvodne prakse, s katerim so v vseh fazah proizvodnje nadgradili pogoje za kakovostno delo, poleg tega pa še na vstop na turški trg, enega od najbolj perspektivnih novih trgov za panogo karavaninga, in izgradnjo Adriine sončne elektrarne z nazivno močjo 1 megavat, ki bo omogočala boljše obvladovanje stroškov energije ter obenem ščitila gotove izdelke pred vremenskimi vplivi.

V letu 2012 zaradi omenjenih razlogov  za 3 odst. manjšo prodajo, zaradi česar morajo še bolj skrbeti za inovativnost in učinkovitost.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.