Trgovci od dobaviteljev zahtevajo popuste, ekskluzivnost …
Da so domači in slovenski izdelki in pridelki vedno bolj iskani med potrošniki, se zavedajo tudi trgovci. Namreč prav vsi izpostavljajo pomen domače pridelave in ponudbe ter poudarjajo, da spoštujejo slovensko …. Toda medtem ko so trgovci na eni strani bogati v besedah, so bolj skopi, ko vprašanje nanese na številke.

Na skorajda vsakem srečanju kmetijcev in kmetijk ti izpostavljajo nizke odkupne cene, težave s prodajo pridelkov. A iz odgovorov naših trgovcev bi lahko sklepali, da na policah kraljujejo slovenski izdelki (ki pa niso nujno slovenskega porekla). Pri trgovcih smo želeli preveriti, koliko izdelkov in pridelkov slovenskega porekla imajo na svojih policah, a se je konkretnim številkam večina izognila.
Iz Spara so odgovorili, da je na njihovih policah med 60 in 70 % slovenskih proizvodov (sadje, zelenjava, meso, mlečni izdelki …). »Sodelujemo direktno s proizvajalci kot z vsemi večjimi slovenskimi kmetijskimi zadrugami in preko njih posredno sodelujemo z več kot 200 slovenskimi pridelovalci.« Dodali so, da je odkup izdelkov slovenskih pridelovalcev v zadnjem letu zrastel za dvomestno številko. »Prav tako podpiramo in širimo sodelovanje s slovenskimi podjetji na področju izdelkov trgovinske znamke SPAR,« so dodali.
Potrošniki želijo vedeti, od kod so živila
V Tušu naj bi bilo 70 % izdelkov slovenskega porekla
Zaradi umeščanja pod trgovinsko znamko cene primerljive
V Ljubljani kar 1677 m2 trgovin na prebivalca
Spoštovanje dobaviteljev le na papirju
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se