Legendarni avtomobili, ujeti v popolnih miniaturah
Nova zbirka za prave avtomobilske navdušence: zbirateljski avtomobili v merilu 1 : 60 zdaj tudi v mesečni naročnini!
Številnim med nami avtomobil ne pomeni le prevoznega sredstva oziroma stroja za premikanje. Avtomobili so pravzaprav naši življenjski sopotniki, ki nas spremljajo tako na različnih pustolovščinah kot po vsakodnevnih opravkih. Vsakdo se spomni svojega prvega avtomobila in vsaj kakšne zanimive dogodivščine ali potovanja z njim.
Preprosto – naročite, sprostite se in uživajte v zbiranju
Z naročnino na zbirko boste vsak mesec prejeli paket s štirimi novimi modeli, lepo zapakiranimi in pripravljenimi, da obogatijo vašo zbirko. Skupaj boste prejeli 15 paketov, kar pomeni celotno serijo 60 vozil. Cena posameznega paketa znaša 23,76 EUR, znesek pa se enkrat mesečno samodejno bremeni z vaše kartice. Od naročnine se lahko kadarkoli odjavite - brez dodatnih obveznosti.
Posebna ugodnost za zbiratelje: ob prejemu tretjega paketa vas čaka praktično darilo – simbolična zahvala za vašo zvestobo in strast do zbiranja.
Brez skrbi glede dostave – mi poskrbimo za vse
Vaši paketi bodo redno prihajali na vaš naslov po vnaprej določenem urniku, vse od novembra 2025 do decembra 2026, in to brez stroškov poštnine. Tako boste lahko vsak mesec pričakovali novo dozo avtomobilskega navdušenja – brez skrbi, brez čakanja in brez dodatnih stroškov.
Začnite svojo zbirko že danes!
Pridružite se številnim ljubiteljem avtomobilov, ki so svojo strast do jeklenih konjičkov ujeli v miniaturno obliko. Kliknite na »Skleni naročnino« in si zagotovite svoj prvi paket, ki vključuje štiri legendarne modele: Fiat 600 (fičo), Volkswagen kombi T2, Trabant 601 in VW Golf GTI.
Najmanj 60 modelov
Po dolgem času, kar 13 letih, se namreč na slovenski trg vrača edinstvena zbirka revij in uradnih replik avtomobilov. Prva številka revije je skupaj z repliko fiata 600 oziroma fička, pomanjšanega v razmerju 1:60, na voljo po promocijski ceni le 2,99 EUR, vsaka naslednja pa po ugodnih 5,99 EUR.
Prvih pet številk bo izšlo vsak drugi teden, nato pa sledijo izidi vsak torek. Vseh skupaj bo izšlo najmanj 60 kompletov. Zbirka, ki zajema modele od nepozabnih klasik do najnovejših, je posebno velika uspešnica na sosednjem Hrvaškem in v nekaterih drugih državah.
Vsak model je izdelan z izjemno pozornostjo do detajlov, zato ne predstavlja le igrače, temveč pravo zbirateljsko dragocenost. Od klasičnih legend do sodobnih superšportnikov – vsaka izdaja prinaša nov kos avtomobilske zgodovine, ki ga lahko postavite na svojo polico.
Nekaj legend, ki vas čakajo v zbirki
- Fiat 600 – majhen, a dostopen avto, ki je motoriziral Evropo
- Volkswagen T2 – zanesljiv kombi oziroma dostavnik ter tudi osnova za prve avtodome.
- Trabant 601 – danes kultna dvotaktna ikona, poznana kot "kartonasti avto" izza železne zavese.
- VW Golf GTI – športen in hkrati ljudski naslednik VW hrošča.
- Fiat 125p – eleganten poljski družinski avto s kančkom italijanskega prestiža.
- VW hrošč – ljudsko vozilo, ki je postavilo na noge - oziroma na kolesa - povojno Nemčijo in druge države.
- Renault 4 – brezčasni francoski malček, ki je znotraj večji kot zunaj.
- Fiat 126p – naslednik fičkovega manjšega brata fiata 500, pri nas poznan kot bolha.
- Citroën 2CV – legendarni spaček, brezrazredni malček z najmehkejšim vzmetenjem na svetu.
- Mercedes Benz G – neuničljivi terenec in v zadnjih letih ikona prestiža.
- Volkswagen T1 – legendarni kombi oziroma dostavnik na osnovi hrošča, predhodnik T2.
- Citroën DS 20 – brezčasni futuristični simbol elegance in tehnoloških inovacij.
- Škoda 100 – trpežen in udoben avto, pogost tudi na cestah nekdanje Jugoslavije.
- Lancia Delta Integrale – rally prvak in legenda med športnimi avtomobili.
- BMW 2002 ti – športna klasika sedemdesetih, predhodnik današnjih športnih limuzin.
- Ford Mustang – mišičasta legenda iz ZDA, kralj ameriških cestnih filmov.
Zbirateljski avtomobili zdaj tudi v mesečni naročnini!
Zbirko in posamezne modele lahko naročite prek spleta, na voljo pa bodo tudi na vseh prodajnih mestih časopisov in revij. Vse že izdane številke bodo na voljo od datuma posameznega izida ves čas prodaje – tudi na spletu trgovina.ekdis.si.
Ste med tistimi, ki jih že od otroštva navdušujejo legendarni avtomobili? Potem bo nova zbirka modelov avtomobilov v merilu 1 : 60 pravi posladek za vašo vitrino! Zdaj vam ponujamo popolnoma nov način zbiranja – v obliki mesečne naročnine, ki vam zagotavlja brezskrbno prejemanje novih modelov kar na vaš dom, z brezplačno poštnino.
Zbirka, ki oživi avtomobilsko zgodovino
V zbirki Zbirateljski avtomobili boste našli 60 skrbno izdelanih kovinskih modelov, ki predstavljajo ikonična vozila različnih obdobij – od simpatičnega Fiata 600 oziroma fička in legendarnega Volkswagnovega kombija T2 do športnega Ford Mustanga Coupé in prestižnega Mercedes-Benza G. Vsak model je natančno izdelan v merilu 1 : 60 in prinaša popolno ravnotežje med detajli, kakovostjo in pristnostjo.
Z naročnino nikoli ne boste zamudili nobene številke, vaša zbirka pa se bo dopolnjevala sama, brez dodatnih naročil in iskanja po prodajnih mestih. Vse, kar morate narediti, je enostavna prijava na naročnino na spletni strani trgovina.ekdis.si – potem pa se lahko samo še prepustite navdušenju, ko vas bo vsak mesec pričakal nov kos avtomobilske zgodovine.
Ustvarite si zbirko svojih priljubljenih avtomobilov, morda prav takšnih, ki ste jih vozili sami. Ali pa tistih, ki ste si jih vedno želeli, pa si jih niste mogli privoščiti. Lahko jih občudujete skupaj z otroki, jim o njih pripovedujete s pomočjo bogatih vsebin iz revije in jim na ta način predstavite del avtomobilske zgodovine.
Cena mesečnega paketa: 23,76 EUR
Število modelov v zbirki: 60 (v 15 paketih)
Poštnina: brezplačna
Darilo: pri 3. paketu
Odjava: kadarkoli
➡️ Sklenite naročnino in začnite svojo avtomobilsko zgodbo v merilu 1:60!
Naročnike čakata tudi dve simpatični darili. Ob desetem nadaljevanju prejmete rokovnik, ob številkah 18, 38, 58 in 78 pa priročno škatlo za hrambo 20 avtomobilov.
Fiat 600/Zastava 750 – fičo
Majhen avtomobil za štiri osebe, ki je luč sveta ugledal kot Fiat 600, so 9. marca 1955 predstavili na avtomobilskem salonu v Ženevi kot povojni italijanski »ekonomski čudež«. Zasnoval ga je Dante Giacosa, in sicer kot naslednika legendarnega dvoseda Fiat 500 Topolino. Fiat 600 je bil tudi osnova za nenavadno šestsedežno različico multipla ter mali dostavni kombi, po njem se je zgledovala tudi njegova pomanjšana različica Fiat Nuova 500.
Fiat 600, pozneje 750, je bil tako uspešen model, da so jih začeli po licenci izdelovati v številnih državah. Tudi v naši nekdanji skupni domovini, a več o tem pozneje.
V Zahodni Nemčiji so v letih 1956–1967 izdelali več kot 172.000 primerkov pod imenom NSU Fiat 600/770 Jagst. Izdelovali so ga tudi v Avstriji pod znamko Steyr.
V Španiji se je imenoval Seat 600 in v letih 1957–1973 so izdelali blizu 800.000 primerkov tega dostopnega »ljudskega vozila« v številnih različicah. Med najbolj zanimivimi je bil podaljšani štirivratni Seat 800.
Tekoče trakove je v nespremenjeni obliki zapuščal tudi v Argentini (160.000 primerkov), Urugvaju, Čilu in Kolumbiji, v Latinski Ameriki je bil namreč izjemno priljubljen. Ljubkovalno so ga imenovali »fitito«, kar pomeni mali Fiat. Enakega izvora je tudi ime »fičo«, kot smo ga imenovali v vsej nekdanji Jugoslaviji.
Vsaka družina ima o njem kakšno zgodbo
V tovarni Zastava v Kragujevcu so ga izdelovali od leta 1962, 18. novembra 1985 pa je s tekočega traku zapeljal zadnji fičo, rumene barve, preden ga je dokončno zamenjal Yugo. Skupaj so jih v Kragujevcu izdelali 923.487 in so pomembno prispevali k mobilnosti državljanov. Dele zanj so izdelovala podjetja iz vseh republik, v Sloveniji denimo Iskra, Saturnus in številna druga.
Prav fičo je bil med drugim prvi zaslužen za razvoj turizma ob severni obali Jadrana. Skoraj vsaka družina ima na zalogi kakšno zgodbo, kako je k morju v fiču potovala petčlanska družina skupaj z vso opremo za kampiranje in živežem za ves teden. Mati je v rokah vso pot držala škatlo pohanih piščancev, z nogami pa je objemala vedro pripravljene solate iz stročjega fižola. Da pladnjev domačih jajc pod sedeži ne omenjamo.
Lovilnik kokoši
Tako našemu fiču kot njegovim različicam po svetu so se do prenove leta 1965 vrata odpirala od spredaj nazaj, kar je poskrbelo za številne zbadljivke, med njimi, da je to namenjeno lovljenju kokoši.
Fičkova oblika se od začetka do konca ni bistveno spremenila. Razen seveda nekaterih podrobnosti. Nekoliko prenovitev oziroma različic je doživel njegov štirivaljni vodno hlajeni motor. Na jugoslovanskem trgu je sprva s 633 cm3 gibne prostornine zmogel 21 konjev in pol, nato s 767 cm3 prostornine 24 konjev. Od leta 1980 je bil na voljo z močnejšim 843 cm3 motorjem s 33 konji, ki ga je pognal do silnih 125 kilometrov na uro.
Od začetka do konca proizvodnje je bilo skupno izdelanih 2.695.197 primerkov fička v vseh različicah. Od tega v tovarni Zastava kar 923.487.
Zrasel je celo v kombi
Po vseh republikah nekdanje skupne domovine je bil izjemno priljubljen tudi mali dostavnik 430 K na osnovi fiča, pravili so mu tudi fičo-kombi. V Somborju so ga izdelovali v številnih različicah, tudi z odprtim kesonom ter kot policijsko in reševalno vozilo. Najsodobnejša in najmočnejša različica si je 900 cm3 motor delila z yugom 45. Z enakim motorjem je marsikateri mojster nadgradil svojega fička.
Vsebino omogoča Ekids.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se