Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Krizo čuti tudi Plastoform

Kdo pa zdaj misli na avtodom?


dolenjski-list
L. Markelj
4. 3. 2009, 08.40
Posodobljeno
06. 03. 2009 · 13:41
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

franc_gregorcic.jpg
Franc Gregorčič, direktor podjetja

##IMAGE-3306573##

Gospodarska kriza ni obšla niti podjetja Plastoform, d. o. o., ki je v 33 letih postalo eno vodilnih evropskih proizvajalcev termoformiranih izdelkov za najrazličnejšo uporabo. Po več letih uspešnega poslovanja je zdaj vprašanje, kako bo šlo naprej.

Plastoform, ki v Šmarjeti zaposluje 150 ljudi, je namreč vezan na panoge, kjer je gospodarska kriza najbolj prisotna, to je avtomobilska in karavan industrija, avtodomi, specialna vozila, bela tehnika.

Čeprav sodelujejo s številno karavan industrijo v Evropi, je (bila) njihov največji partner oz. kupec novomeška Adria Mobil, kjer pa se je proizvodnja skoraj prepolovila.

“Avtomobilska industrija je zdaj resnično v krizi in zelo na udaru. Kdo bo v teh težkih časih razmišljal o karavanih, avtodomih in dopustih?! Gre za preživetje! Zato se moramo zelo truditi, da zavarujemo trg in pridobimo posle, da bi v čim večji meri ohranili delovna mesta,” pravi direktor Plastoforma Franc Gregorčič.

Zaenkrat so v Šmarjeti odpustili le začasno zaposlene, med njimi tudi nekaj tujcev, o skrajšanem delovnem času ne razmišljajo. Morda bodo poiskali le nekaj tehnoloških presežnih delavcev, “če ne bo šlo drugače,” pravi Gregorčič in poudari, da jim ta trenutek raven zaposlenosti pomaga ohraniti tudi hčerinsko podjetje v Pazinu na Hrvaškem s 60 delavci, kjer je delo vezano na polje in gradbeno industrijo, “ki je bolj čvrsta.

Dobrodošlo je, da smo delo v določenem trenutku, ko smo ga tu imeli preveč, preusmerili na Hrvaško, saj je zdaj pot obratna.

” Plastoform ima še poslovno enoto na Blanci, tudi s 60 zaposlenimi, ki jo vodi Gregorčičev sin Miha.

V Plastoformu, ki je izrazito izvozno usmerjen in poleg v evropske države izvaža tudi v Avstralijo, imajo jasno vizijo prebroditi gospodarsko krizo in se morda v njej celo okrepiti.

Kot pravi direktor Gregorčič, zdaj vsak poslovnež težko napove prihodnost, tako tudi on, “in prav ta negotovost je najbolj moteča. Obstaja velika zaskrbljenost za trg, ki se krči, in borba za kupce ni lahka. Potujem od države do države in dejansko gre na izpadanje, logično, najprej najslabših. To pa je priložnost za tiste boljše, da bi pridobili posle, ki se bodo rodili iz propadlih navez.”


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.