© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 2 min.

Skoči v Portorož!


Jana
22. 6. 2011, 00.00
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:57
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Najbolj vroče in odštekano video potovanje po Portorožu si je v samo štirih dneh ogledalo 60.000 ljudi!

Skoči v Portorož!
Kaj imajo skupnega minister Patrick Vlačič, svetovna nogometna legenda Franco Baresi, piranski župan Peter Bossman, igralka Ana Marija Mitić, podžupan Gašpar Mišič, pisatelj in pesnik Vasilij Polič, glasbeniki Lucienne Lončina, Slavko Ivančič in Magnifico ter še veliko manj znanih obrazov, ki so ljubitelji Portoroža in Pirana? Hja, videospot Skoči v Portorož režiserja Marka Cafnika in njegove glavne igralske zvezdnice Eve Jurca. Ta trenutek je to najbolj vroče in »odštekano« video potovanje po Portorožu in Piranu z nasmejanimi in plešočimi ljudi, ki se zabavajo. Video, ki si ga ljudje prepošiljajo, ker jim je všeč, si je v štirih dneh ogledalo 60.000 ljudi.

»Pri vsem, česar se lotim, izhajam iz ustvarjalnosti, vedno bolj tudi iz hudomušnega, ironičnega, kar nas spreobrača v tem težkem in zateženem pogledu na življenje,« pojasnjuje triintridesetletni režiser Marko Cafnik (v Pionirskem domu ima tudi celoletni filmski krožek) o zabavnem in nasmejanem videu, ki ga je z ekipo posnel v petih dneh. »Ko so me priporočili tej ekipi (video je nastal v sodelovanju med agencijo AV studio, d. o. o, produkcijsko hišo Snaut in STVA, d. o. o.), sem si drznil izraziti to veselo idejo. Režiserji imamo sicer večkrat kakšno veselo idejo, a nekako ni prave možnosti uresničitve – bila je sprejeta: ideja je morala biti odštekana in pomenljiva. Izhajal sem iz tega, da, recimo, rečemo – Skočimo na kavo v Trst. Rodilo pa se je Skoči v Portorož.« Seveda se je rodil skok s padalom, ker ima Portorož letalsko tradicijo in konec s skokom (z vespo) v morje. »Poanta morja je, da uživaš, ko skočiš vanj.« In da uživaš, ko si na morju. Ni bilo težko izbrati približno sto petdeset ljudi, ki so prostovoljno sodelovali pri snemanju filma. »Izbirali smo naključno mimoidoče in jih prosili za sodelovanje, srečali smo znane ljudi: to, da smo v Portorožu srečali ministra Vlačiča, ki je bil nekoč direktor portoroškega letališča, je bilo super. Tudi nogometna legenda Baresi je rad sodeloval, Lucienne se je samo prilagodila našemu času, župana Petra Bossmana smo pa imeli v konceptu – prikazali smo ga v konceptu pilota, torej vodje.« Simpatičen župan jih je navdušil, ravno tako Magnificova glasba. Iskali so glasbo, ki bi ustrezala mimobežnemu načinu turističnega obiskovanja destinacij, kot je na primer Hir aj kam hir aj go. Magnifico je nad spotom navdušen. »Eva se je odlično izkazala v tej vlogi: snemanje na tako raznovrstnih lokacijah, predvsem snemanje pod vodo, ni tipično za čedno manekenko – moraš biti nekaj več. Eva je vzdržala in v vseh situacijah obdržala nasmešek in prepričljivost, to pa je igralski talent. Ta film oziroma video ima sporočilo razbremenitve, Eva je imela dobro voljo v vsem filmu. Koncept filma je dobra volja, avantura v smislu, da si privoščiš biti malo odštekan.«


Odštekan in vesel ta kratki, malo več kot triminutni film zagotovo je. »Želeli smo narediti virtualni spletni video, nekaj, kar bo zaokrožilo po vseh spletnih omrežjih: in potem se lajka (všeč), šera (deli), beda (ni všeč) ter tam živi svoje življenje.« Projekt Turističnega združenja Portorož, Hotelov Bernardin in Hotelov LifeClass se je pokazal za zelo pomembnega, saj so stopili skupaj in pomagali. Če bo sporočilo videa »dopustiti si biti odštekan«, kot pravi Marko Cafnik, doseglo še več ljudi, bo cilj dosežen: življenje je kajpak treba jemati z zrncem soli in uživati prav vsak trenutek, »ki ti je na voljo, ti ponuja smeh in veselje in te postavi na noge«.

Več v Jani št. 25

Tekst: MIŠA ČERMAK


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.