Krški judoisti združili gibanje in računalniško izobraževanje



Učenje, sodelovanje in zabava so glavni dejavniki, na katerih temelji delovanje Judo kluba Krško. Od začetkov se trudimo, da bi našim članom predstavili različne dejavnosti, ki jim bodo pomagale pri postavljanju usmeritev na svoji življenjski poti. Tokrat je prevela vodstvo naša učiteljica Tamara in s sodelovanjem staršev ter društva Čarunalnik organizirala otrokom nepozaben sobotni dan.
Tamara Strnad: »Najprej smo se zjutraj odpravili na Trško goro. Pri izbiri poti je pomagal oče naših treh judoistov, Tomaž Plevanč. Na odlično izbrani poti so nas spremljali sonce, otroški smeh in petje. Energijske zaloge smo napolnili na kosilu, odlične so bile tudi sladice, ki so jih pripravili starši. Po prijetnem izletu smo se odpravili v telovadnico, kjer sem otrokom predstavila programiranje z WeDo robotki 2.0. Ker so mladi judoisti tudi odlični šolarji, nisem dvomila, da jim robotika ne bi šla od rok. Prikazali so izvirne rešitve pri izvajanju programerskih nalog. Kot že velikokrat se je tudi zdaj izkazalo, da robotika in programiranje nista le področji za fante. Vse punce so z zanimanjem sodelovale na delavnici in reševale programerske naloge. Športno-izobraževalni dan smo končali s priljubljeno igro med dvema ognjema.«
Društvo Čarunalnik deluje na območjih Dolenjske, Posavja in Bele krajine. Tamara Strnad organizira od letošnje jeseni v prostorih Judo kluba Krško delavnice "Gibamo in ustvarjamo z Lego robotki WeDo". Roboti Lego WeDo uvajajo otroke v robotiko in so v kombinaciji s kurikulumom Lego WeDo odlična izkušnja, ki otroka na atraktiven način vpelje v svet naravoslovja, tehnike in robotike. Več o tem lahko preberete na spletni strani www.carunalnik.si.
Tamara je razdelila petnajst otrok v pet skupin in jim razložila temeljne programerske bloke. Otroci so dobili tablični računalnik, kocke in navodila. Najprej so naredili formulo in napisali program za reševanje dveh problemov. Vozilo je bilo treba spraviti s premikom roke v pogon. Ustaviti se je moralo pred ciljno črto. Ko je bila naloga opravljena, so se pomerili v dirki. Z bučnim navijanjem in vzkliki so vzpodbujali vsak svoje vozilo k čim večji hitrosti in natančnemu upoštevanju navodil.
V drugem delu so se spoprijeli še z enim inženirskim izzivom. Zgraditi je bilo treba helikopter in s pravilnim zaporedjem programskih ukazov zavrteti propeler. Nalogo je rešila le ena skupina otrok, in sicer najmlajši. Gabrijel se je še posebej izkazal pri gradnji in reševanju konstruktorskih problemov. Marija pa se pa se je odlično znašla v vlogi programerke. Seveda naloga ne bi bila uspešno opravljena, če ne bi potekala pod budnim očesom Karoline.
Samoiniciativnost, ustvarjalnost, izvirnost in sodelovanje so pomembne lastnosti športnih pedagogov. Za uspešno delovanje kluba je pomembno, da se trenerji zavedamo svojih odgovornosti in znamo vložiti del sebe v vzgojno-izobraževalni proces. Tamara je s sobotno delavnico uspešno združila trikotnik otrok–trener–starši, prenesla delček svoje strasti do ustvarjalnosti otrokom in vnesla nov izobraževalni element v klubsko okolje. Vesel sem, ko opazujem, kako klub prerašča idejo posameznika in se razvija v skupnost, ki je usmerjena h kakovostnemu celostnemu razvoju otrok v odgovorne odrasle osebe.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se