Ormož: »Le dobre zgodbe se bodo prodajale!«
Na ormoškem koncu poteka še en projekt v podporo lokalnemu gospodarstvu, namenjen promociji in trženju lokalnih ponudnikov pri prodaji storitev in izdelkov. Izvajalci projekta želijo lokalnim ponudnikom omogočiti povezovanje in skupno spletno oglaševanje.

Projekt, vreden več kot 51.000 evrov, bo v celoti plačan iz evropskega regionalnega sklada, temelji pa na spletnem oglaševanju, za kar bodo poskrbeli trije partnerji: podjetje Opsen, Jeruzalem Sat inOOZ Ormož . Tako naj bi imeli vsi tisti, ki na območju UE Ormož ponujajo storitve ali izdelke, možnost oglaševanja na skupni spletni strani, kar naj bi zagotavljalo tudi promocijo celotnega kraja. »Na eni strani bomo razvijali poslovno mrežo, v kateri bomo združili ponudnike poslovnih in osebnih storitev, kot so denimo računovodje, frizerji, avtomehaniki, na drugi strani pa bomo oblikovali mrežo za promocijo turizma in lokalnih izdelkov. Tukaj pa predvsem pridejo v poštev ponudniki lokalnih izdelkov, turistične kmetije, gostinci,« je pojasnila Tanja Verhovnik iz agencije Venos.
»Dober izdelek – dobra storitev že zdavnaj ni več dovolj. Zgodba je tista, ki prodaja in cilj projekta je ustvariti 13 prepričljivih zgodb,« je navedla Verhovnikova in pojasnila: »Tako bi gosta poskušali v kraju zadržati čim dalj časa in mu zagotoviti nepozabno izkušnjo. Gre za to, da je skupno trženje, skupen nastop, skupen dvig prepoznavnosti. Kjerkoli »polovimo« obiskovalca, je cilj, da ga pošljemo tudi k drugemu in ga on pošlje spet nazaj. Ker bomo tako prodali več.«
Sonja Krabonja iz Jeruzalem SAT je dodala: »Ko imamo v oljarni goste, jih lahko napotimo k drugemu ponudniku turističnih storitev, bodisi na kako turistično kmetijo ali da jim predlagamo ponudnika gostinskih storitev. Seveda se to lahko obnese, če sodelujemo vsi.«
Župan Vrbnjak s pomisleki
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se