
Hofer z 8.125 evri za boj proti raku dojk


Ob mednarodnem mesecu osveščanja o raku dojk, rožnatem oktobru, so pri podjetju Hofer vnovič opominjali na pomembnost preventive. Tudi tokrat so podali roko Združenju Europa Donna Slovenija in s prodajo tako imenovanih dobrodelnih šampinjonov v roza embalaži s pomočjo kupcev zbrali 8.152 evrov. V petih letih je Hofer temu namenili že več kot 35.000 evrov.
Rak dojk je najpogostejša oblika raka pri ženskah v Sloveniji. Ob tem je potrebno poudariti, da ga ob pravočasni diagnozi zaznamuje tudi visoka ozdravljivost, zato je osveščanje v obliki rednega samopregledovanja, aktivnega življenjskega sloga in uravnotežene prehrane, ključnega pomena. To poudarja tudi projekt Roza oktober v trgovinah HOFER, ki ga v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija izvajajo že 5. leto zapored. Z nakupom šampinjonov v roza embalaži so skupaj s svojimi kupci letos zbrali rekordnih 8152 evrov.
»Za nami je še en uspešen rožnati oktober, v katerem se že tradicionalno povezujemo s podjetjem Hofer. Roza šampinjoni so postali prepoznavni znak našega sodelovanja in skupne zaveze za osveščanje o pomenu zdravega načina življenja ter zgodnjega odkrivanja raka dojk. Že peto leto zapored so v podjetju zbrana sredstva od prodaje šampinjonov namenili aktivnostim Združenja Europa Donna Slovenija, s katerimi bomo nadgrajevali osveščanje o raku dojk,« so povedali v združenju in se ob tem zahvalili vsem, ki podpirajo njihova prizadevanja. »Iskrena hvala vsem kupcem, ki so nas podprli z nakupom "roza šampinjonov" in hvala podjetju Hofer, ki verjame v naše programe in nam pomaga pri širjenju naših sporočil.«
Zdravje je vrednota
Poleg tradicionalnih šampinjonov, ki osveščajo o pomenu uravnotežene prehrane, pri Hoferju ne pozabljajo niti na vidik preventive v obliki samo pregledovanja in aktivnega življenjskega sloga. »Skrb za vsesplošno zdravje je pomemben vidik našega poslovanja. Pri Hoferju skozi svoje delovanje poudarjamo pomembnost dolgoročnih odnosov, zato smo veseli, da sodelovanje z Združenjem Europa Donna Slovenija podpirajo tako naši kupci, kot tudi zaposleni,« so povedali pri podjetju Hofer in dodali, da je skoraj 2000 zaposlenih v opomin, da je zdravje vrednota, ki zahteva našo vsakodnevno skrb, skozi mesec oktober nosilo simbolično roza pentljo, prejeli pa so tudi zaščitne maske v roza barvi, ki jo povezujemo z osveščanjem o raku dojk oz. modri barvi, ki je posvečena raku prostate.
Kot so zapisali v sporočilu za javnost, je Hoefer za vsak paket šampinjonov, kupljen meseca oktobra, 10 centov namenil preventivnim programom osveščanja o pomenu zdravega načina življenja in zgodnjega odkrivanja raka dojk Združenja Europa Donna Slovenija.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
-3 °C
Jasno
četrtek, 20. 3
Jasno
petek, 21. 3
Delno oblačno
sobota, 22. 3
Deževno
7-dnevni obeti