
Predstavitev doline Kolpe v Beogradu

Na poslovno-turistični delavnici, ki jo je v četrtek v eminentnem beograjskem hotelu Hyatt pripravila Slovenska turistična organizacija (STO), se je srečalo okrog 140 slovenskih in srbskih turističnih delavcev. Okrog 50 turističnih podjetij, agencij in drugih, ki so v Sloveniji kakor koli povezani s turizmom, je predstavilo svojo turistično ponudbo. Prav srbski turisti so namreč med prvimi desetimi najpomembnejšimi za slovenski turistični trg.
Na tiskovni konferenci so slovenski turistični delavci predstavili termalni in zdraviliški turizem, smučarski turizem in dolino reke Kolpe. Prav ta destinacija je s projektom "Kolpa. Dotakni se zgodbe!" letos v Bruslju prejela laskavi naslov Evropske destinacije odličnosti v Sloveniji (European Destination of Excellence - EDEN). Tudi zato je bila letošnji destinaciji odličnosti, v katero so vključene občine Osilnica, Kostel, Kočevje, Črnomelj, Metlika in Semič, namenjena na poslovno-turistični delavnici posebna pozornost. Predstavile so jo adlešiške ženske, ki so izdelovale copate iz ličkanja, vezle, pisale pisanice in predle. Tamburaši in folkloristi KUD Božo Račič iz Adlešičev so zaigrali in zaplesali, destinacijo pa je na tiskovni konferenci predstavil direktor Ric Bela krajina Peter Črnič.
Sicer pa so se prebivalci iz doline reke Kolpe predstavili tudi s kulinaričnimi posebnostmi, ki sta jih pripravila Anica in Roman Kapušin s Krasinca. Adlešiška dekleta so postregla z belokranjsko pogačo, turistični delavci pa so poskušali Simoničevo semiško penino ter vina iz vinske kleti Šturm iz Metlike. Poslovno-turistično delavnico je obiskal tudi veleposlanik Slovenije v Srbiji Franci But.
Adlešičani pa so obisk v Beogradu izkoristili tudi za ogled zanimivosti. Tako so obiskali hišo cvetja, ki je zadnji dom Josipa Broza Tita, Avalo, cerkev sv. Save in trdnjavo na Kalemegdanu.
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
12 °C
Delno oblačno
sreda, 12. 3
Deževno
četrtek, 13. 3
Deževno
petek, 14. 3
Deževno
7-dnevni obeti