
„Nove turistične strategije - kot bi v različne jezike prevajali očenaš“
Srečko Lovrenčič je človek z več desetletnimi izkušnjami na področju turizma, začel je leta 1985, do leta 1997 je delal na Ptuju. Vzel je pot pod noge, ker je v tistem času že tudi razpadel GIZ Poetovio Vivat. Od takrat naprej je v tujini delal z velikimi korporacijami in hotelskimi verigami, podrobneje spoznal turizem na lokalni ravni, organizacijo in delo turističnih zavodov, informacijskih centrov, v katerih je oseba za določen trg hkrati promotor in tržnik, tako da je rezultat sproti viden. Posebna pozornost je namenjena kadrom, skrbi, da so ekipe resnično barvite, približno enako žensk kot moških. Vedno so bili skupaj starejši in mladi. Te svoje izkušnje je želel deliti tudi na Ptuju, a je bil prestar za novo ptujsko ekipo Zavoda za turizem.

Ko se turizma gredo »odsluženi« politiki
Mati vseh težav ptujskega turizma pa je po njegovih besedah kadrovske narave: »V vseh dosedanjih organizacijskih oblikah ptujskega turizma so se zaposlovali neki zaslužni ali bolje rečeno odsluženi politiki, ljudje brez prakse na področju turizma. Vmes se je s svojimi strokovnjaki vmešala Bistra z Regionalno destinacijsko organizacijo. Porabilo se je veliko evropskega denarja, vključenih je bilo več kot 20 občin, stvar ni nikoli zaživela, čeprav je bila narejena z dobrim namenom. V čem je bila poanta? To so delali neki strokovnjaki – teoretiki, ki turizma od blizu niso nikoli videli. Edina, ki je bila s turizmom na 'ti', je bila Irena Bezjak, zelo dobra lokalna turistična vodnica in poznavalka praktičnega turističnega dela. Kot edina strokovnjakinja je bila takrat na Bistri zaposlena preko javnih del, kar je žalostno.«
Kdo bi lahko in kdo bi moral napisati strategijo
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
8 °C
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
7-dnevni obeti