Lenart : Čezmejni projekt Flagship products za turizem
Pet partnerjev iz avstrijske Štajerske ter štirje slovenski partnerji iz Podravja in Pomurja v okviru triletnega projekta Flagship products začenjajo razvoj vodilnih regijskih produktov in oblikovanje nepozabnih turističnih doživetij. Med drugim se bodo usmerili na jabolka, buče, termalno vodo, med, kruh, hren in bezeg.

Regiji na slovenski in avstrijski strani imata veliko skupnega, s čimer lahko tudi skupaj tržita in oblikujeta edinstvena počitniška doživetja, je na predstavitvi projekta Flagship products v Lenartu poudaril koordinator slovenskih projektnih partnerjev Marko Kac iz mariborskega Zavoda za inovativnost in podjetništvo. Projekt bo povezal turizem, kmetijstvo, razvoj podeželja in gastronomijo na podlagi vodilnih regijskih produktov; to so na slovenski in avstrijski strani jabolka, buče in termalna voda, specifični za vsako stran pa mleko, kruh in med na slovenski ter hren, laški fižol in bezeg na avstrijski strani. Projektna regija ima namreč največje število termalnih in mineralnih vrelcev, največje območje pridelave jabolk in je nesporno središče proizvodnje bučnih semen v Srednji Evropi. »Iz teh stvari želimo napraviti privlačne tržne produktne kombinacije v smeri nove inovativne turistične ponudbe. Vemo, da so turisti iz dneva v dan zahtevnejši in dejansko potrebujejo neko dodatno draž, ki jih bo pripeljala v regijo oziroma tam zadržala dlje časa kot doslej,« je prepričan Kac.
Židan: Tovrstne čezmejne projekte potrebujemo
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se