Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Belokranjci v Bruslju - da bi se na poti do morja ustavili pri njih


Tončka J.
9. 2. 2015, 13.05
Posodobljeno
10. 02. 2015 · 11:01
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

u_bruselj_01.jpg
Arhiv Lokalno.si
u_bruselj_16.jpg
Arhiv Lokalno.si
u_bruselj_24.jpg
Arhiv Lokalno.si

Bela krajina vabi v objem zelene destinacije. Belokranjska animacija Že drugo leto zapored v okviru SPIRIT Slovenija, skupaj z zaokroženo ponudbo 23 slovenskih podjetij in turističnih organizacij, na enem od najpomembnejših zahodno evropskih turističnih sejmov.

Slovenska promocijska stojnica (I FEEL sLOVEnia) se številnim obiskovalcem zdi že na pogled privlačna. Zelena barva, naravni les in slikovite posebnosti dežele na sončni strani Alp, ki se prikazujejo na 12 ekranih slovenskih destinacij, samodejno sprožajo radovednost.

Uigrana in vesela ekipa iz Bele krajine tudi letos skrbi za animacijo obiskovalcev, podprto z belokranjsko pogačo in odličnimi vini Vinske kleti Metlika ter družine Pečarič iz Čuril. Ekipa štirih informatorjev-animatorjev (RIC Bela krajina, TD Vigred Metlika, Krajinski park Kolpa, podjetje GTM d.o.o. Metlika - Hotel Bela krajina in kamp Podzemelj ob Kolpi) ter harmonikar Jože Skubic obiskovalce spodbujajo s prikazi pastirske igre steljkanje, inovativnim pletenjem z ovčjo volno, pisanjem belokranjskih pisanic, vragolijami Vinka Grozdka, foto animacijami. Posebna pozornost je namenjena promociji tradicionalnih prireditev v Beli krajini (Vinska vigred, Jurjevanje, Semiška ohcet).

Belgijci so ljubitelji narave, radi potujejo v varne, predvsem pa gostoljubne dežele. Številni obiskovalci, ki so Slovenijo že spoznali se spomnijo njene odlične kulinarike, slikovitih naravnih posebnosti, prijaznih domačinov, urejenih nastanitvenih kapacitet in kampov ob čisti reki Kolpi.

Ta točka oddiha, preden se predajo užitkom na Jadranu, je za Belokranjce odlična tržna priložnost.

Holiday Fair v Belgiji se tokrat odvija od 5. do 9. februarja v bruseljskem ''Vacantie salon'', ki se s svojimi aktivnostmi uvršča med največje promotorje turizma v Evropi. Sledi najnovejšim trendom integriranega spletnega nagovarjanja, 'field' marketinga, 'online print' možnosti, spletnih povezav in drugih orodij modernega trgovanja, ki se je pričelo že tri mesece pred pričetkom sejma. Trendi kažejo, da se na tak način 50 % obiskovalcev že pred obiskom razstavišča odloči, kam bodo odpotovali. Tako se informirajo o ponujenih ponudbah, obljubljenih nagradah, promocijskih popustov ter se na sejmišču samo še prepričajo v pravilno odločitev. Tu dobijo podrobnejše informacije o izbrani destinaciji, izkoristijo sejemske posebne ponudbe, ponujene popuste in nagrade. Druga polovica inspiracijo šele išče in naloga animatorjev je, da jih prepričajo v najboljša in edinstvena doživetja.

Zanimanje za obisk sejma, kjer tokrat na 40.000 m2 razstavlja več kot 700 ponudnikov (iz več kot 50 destinacij sveta) se prične že tri mesece pred dogodkom. Na tak način spodbujajo potrošnike k vnaprejšnjemu razmišljanju, kje bodo raziskovali, kolesarili in preživeli zaslužen oddih. V takšnih dimenzijah je Bela krajina le delček mozaika, vsekakor pa bleščeč in pomemben, ki si lahko boljši kos kruha reže leto za letom - z aktivnim spletnim pristopom, odlično animacijo in še boljšo resnično zgodbo doma, na sončni strani Gorjancev.

Med številnimi obiskovalci slovenske stojnice je bil že prvi dan sejma tudi poslanec v Evropskem parlamentu Franci Bogovič, ki je animatorje spodbudil pri njihovem delu.

Pripravili: GTM Metlika (Kamp Podzemelj in Hotel Bela krajina), TD Vigred - Suzana Puškarić, RIC Bela krajina - Lidija Ivanšek, Krajinski park Kolpa - Tončka Jankovič


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.