Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Sviz nasprotuje začasni ukinitvi financiranja učne pomoči


STA/J.P.
8. 1. 2015, 13.45
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:56
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (Sviz) nasprotuje začasni ukinitvi financiranja učne pomoči, o kateri je ministrstvo za izobraževanje obvestilo ravnatelje osnovnih šol s ponedeljkovo okrožnico. Ministrstvo naj ukrep umakne, saj ni v skladu z ureditvijo učne pomoči kot dodatne strokovne pomoči, so zapisali v Svizu.

sola uciteljica ucenec
STA

Sindikat je danes na ministrico za izobraževanje Stanko Setnikar Cankar naslovil pismo, v katerem opozarja, da glede na veljavno ureditev delo, povezano z izvajanjem učne pomoči kot dodatne strokovne pomoči, praviloma ne spada med delovne obveznosti učitelja. Glede na to je plačilo ur učne pomoči, ki je odvisno od dejanske realizacije, ločeno od plačil iz naslova delovnega razmerja, so zapisali.

Pričakujejo, da jih bo ministrica čim prej povabila na pogovor glede obravnavanega ukrepa.

Veljavni pravilnik o normativih in standardih za izvajanje programa osnovne šole posebej ureja plačilo ur učne pomoči kot dodatne strokovne pomoči in ministra, pristojnega za šolstvo, pooblašča, da s sklepom določi merila za plačilo ur te pomoči, navajajo v Svizu. Ta pravna ureditev se z novim koledarskim letom ni spremenila, opozarjajo.

Po njihovi oceni je ukrep ministrstva v nasprotju s pravilnikom oziroma po vsebini lahko pomeni poseg v normative in standarde. Ukrep tudi resno ogroža kakovost ali celo izvajanje učne pomoči kot dodatne strokovne pomoči nasploh, so opozorili.

"Od zaposlenih ni mogoče pričakovati, da bi naloge, za katere niso plačani, tudi opravili," poudarjajo v sindikatu. Pričakujejo, da jih bo ministrica čim prej povabila na pogovor glede obravnavanega ukrepa.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.