
Nova platforma, večja učinkovitost
Pri Audiju predstavljajo povsem novega člana električne družine e-tron, ki ga bo zaznamovala uporaba nove arhitekture. Slednjo so pred časom razvijali skupaj z znamko Porsche.

Model Q6 e-tron je novo nadaljevanje razvoja baterijskih vozil znamke štirih krogov, uvrščal se bo med manjšega Q4 e-tron in večjega Q8 e-tron. Oblikovno je novinec pobral nekaj prepoznavnih linij od modela Q4 e-tron in še od bolj eminentnega e-trona GT quattro. Izstopajo minimalistični in zelo napredni matrični LED-žarometi z različno animacijo in grafiko, velika prepoznavna Audijeva maska, nova so tudi aluminijasta platišča, zadek pa krasijo OLED-luči, prav tako s spremenljivo grafiko, katere svetlobni pas se razteza čez celotna prtljažna vrata. Ta 2350 kilogramov težak velikan v dolžino meri 4,77 metra, v širino krepkih 1,99 metra, visok pa je zmernih 1,64 metra. Še bolj pomemben je podatek, da razdalja med sprednjo in zadnjo osjo znaša 2,89 metra, kar kaže na to, da gre za prostorsko bogat avtomobil. Nemci izpostavljajo predvsem obilo prostora za potnike na zadnji klopi (naslon deljiv v razmerju 40:20:40), velik 526-litrski prtljažnik (povečati ga je mogoče na skupno 1529 litrov) in 64-litrski sprednji frunk za odlaganje polnilnih kablov.
Na trgu bosta na voljo dve izvedbi modela Q6 e-tron. Klasični in športno navdahnjeni SQ6. V obeh primerih bosta novinca poganjali dve električni enoti, kar pomeni, da se bo moč prenašala na vsa štiri kolesa, bo pa med njima razlika v stopnji moči. Sistemska moč osnovnega modela znaša 285 kilovatov, SQ6 bo razvijal največ 380 kilovatov. V praksi to pomeni, da bo najvišja hitrost 210 oziroma 230 km/h, odriv z mesta do 100 km/h pa bo trajal 5,9 oziroma 4,3 sekunde. In še to. Pri Audiju omenjajo, da bo Q6 e-tron na izbranih tržiščih na voljo v izvedbi s 83 kWh baterijo, le z enim električnim motorjem in pogonom na zadnji kolesni par.
Trenutno
13 °C
Oblačno
četrtek, 13. 3
Deževno
petek, 14. 3
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
7-dnevni obeti