Toliko časa Slovenci preživimo v avtomobilu!
Slovenci v avtomobilu preživimo ogromno časa, zato je pomembno, da si na poti vzamemo čas tudi za premor in osvežitev.

Glede na podatke Statističnega urada RS smo Slovenci v letu 2024 prevozili 22,8 milijarde voznih kilometrov, od teh smo 86 % voznih kilometrov opravili na domačem ozemlju. To pomeni, da smo samo v lanskem letu z osebnim vozilom prevozili povprečno 13.435 kilometra, oziroma skoraj 37 kilometrov na dan.
Precej težje je ovrednotiti čas, ki ga preživimo v avtomobilu. Nekdo, ki večino poti opravi po avtocesti, bo v avtu preživel manj časa kot tisti, ki se vozi po lokalnih cestah ali na območjih, kjer potekajo dela na cesti.
Prav tako je veliko odvisno od tega, kdaj se odpravimo na pot. V času prometnih konic bomo namreč za enako pot potrebovali več časa kot pozno popoldne in zvečer. Kljub temu naj bi glede na izsledke nekaterih raziskav povprečen Evropejec v avtomobilu preživel več kot štiri leta svojega življenja.
Točenje goriva že dolgo ni več edini razlog, da zavijemo na bencinski servis
Na pot se odpravimo iz različnih razlogov: bodisi gremo v službo ali po opravkih, bodisi prevažamo otroke v in iz šole ter popoldanskih dejavnosti. Avtomobil je najbolj udobno prevozno sredstvo tudi za razne izlete in krajša potovanja, saj nam omogoča največ svobode. Nismo vezani na čas potovanja, prav tako se lahko ustavimo, kjer si želimo.
Nič čudnega torej, da se na vse več bencinskih servisih že dolgo ne ustavimo več samo, da bi natočili gorivo, temveč se tja odpravimo tudi, ko se želimo okrepčati s kavo in kakšnim prigrizkom. Skupina MOL s Fresh Corner denimo že od leta 2015 sledi cilju povečati gostoljubnost bencinskih servisov in ponuditi edinstveno gastronomsko izkušnjo tako tistim, ki so na poti, kot tudi lokalnim strankam. V Sloveniji smo prvega dobili leta 2016, in sicer hkrati na dveh servisih – MOL Rožna dolina v Novi Gorici in MOL Mala nova v Murski Soboti.
Od takrat se je mreža MOL in INA bencinskih servisov, ki vključujejo Fresh Corner, močno razširila, tako da se lahko z okusnim prigrizkom in slastno kavo okrepčate že na več kot 60 lokacijah po vsej Sloveniji. Vpeljava celovite Fresh Corner ponudbe poteka sočasno s prenovo bencinskih servisov, cilj pa je, da bi konec leta 2027 celotna slovenska mreža MOL in INA bencinskih servisov vključevala tudi gastronomsko ponudbo.
Kava in hot dog – popolna kombinacija na poti
Eden glavnih produktov gastronomske Fresh Corner ponudbe na MOL in INA bencinskih servisih po Sloveniji je odlična Fresh Corner kava, ki jo pražijo v lastni pražarni Roastar. Po priljubljenosti izstopajo kava z mlekom, espresso in cappuccino, v letu 2024 pa so predstavili dva nova značilna okusa Fresh Corner kave: 100-odstotno arabico z mehkejšim okusom iz Brazilije ter čudovito mešanico kave arabice in robuste, ki jo je pomagalo izbrati preko 2.000 strank in slovi po gladki kremasti teksturi, ki prepriča tudi najbolj zahtevne ljubitelje kave.
Fresh Corner ponudba je v prvi vrsti osredotočena na svežino – gostom so tako poleg vedno sveže kave na voljo tudi topli ali hladni sendviči, sproti pripravljeni iz svežih sestavin, sveže pečeni pekovski izdelki ter pizza wrapi. Posebej priljubljeni pa so njihovi legendarni hot dogi, ki si jih številni privoščijo za malico, ne zgolj kot prigrizek na poti. Na voljo so v številnih okusih in različicah, skrivnost njihove priljubljenosti pa je dejstvo, da hrenovke vsebujejo več kot 90 % mesa, izbirate pa lahko med najmanj tremi omakami in uživate v hrustljavi štručki.
Ponudba, osredotočena na potrošnika prihodnosti
Fresh Corner je v zadnjem desetletju zrasel v eno vodilnih trgovskih verig, z več kot 1.300 lokacijami po Evropi. Prizadevajo si, da bi bil obisk MOL in INA bencinskih servisov posebno doživetje. »Fresh Corner ni le zgodba o uspešni blagovni znamki v zadnjih desetih letih, temveč tudi dokaz pomembne in pravočasne spremembe miselnosti, ki MOL iz tradicionalnega prodajalca goriv spreminja v ponudnika storitev, ki zadovoljuje potrebe v mobilnosti in potrošnikov prihodnosti,« je prepričan Péter Ratatics, izvršni direktor za potrošniške storitve v Skupini MOL.
Ob praznovanju 10. obletnice tako MOL skozi vse leto pripravlja posebne aktivnosti za stranke, s katerimi želijo edinstveno gastronomsko izkušnjo Fresh Corner približati čim širšemu krogu ljudi. Obenem so v Skupini MOL odločeni še naprej razvijati in krepiti svoj vodilni položaj na trgu v regiji; tako z vrhunskimi gorivi EVO in EVOPLUS, ki slovijo po svoji kakovosti in učinkovitosti, kot z vrhunsko Fresh Corner gastronomsko ponudbo, ki je popoln spremljevalec na vseh poteh.
Vsebino omogoča MOL Slovenija.
E-novice · Novice
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se