
Nova milanska moda
Italijanska znamka je tudi uradno predstavila novega člana družine – mali križanec Milano.

Potem ko je tonale postal manjši SUV pri Alfi, je zdaj tu še manjša alfa, ki nosi ime po rodnem mestu – Milano. Na voljo bo kot električar in za pravoverne klasiciste z bencinskim motorjem s 100 kW. Milano ni skrivnost, napovedovan je že nekaj časa, ušle pa so že prve fotografije bele testne različice, ki so vrgle v zrak celotno alfistično skupnost na krogli s precej negativnim prizvokom. Danes predstavljen primerek v rdeči v veliki meri popravlja vtis in kaže, da Stellantis kot matično podjetje računa bolj na sveže in mlajše kupce kot na tako imenovane verske fanatike znamke.
Dejstvo je, da milano ni niti malo klasična alfa, narejen je od vrha do tal na novo. Postavljen je na (e-)CMP platformo, ki si jo deli s koncernom. Če je bil leta 2022 predstavljeni tonale še stare fiat chrysler avto (FCA) šole, je milano zdaj že plod novega koncerna in časov ter še eden od mnogih modelov različnih znamk z enako genetiko. To pomeni, da ima baterijo s kapaciteto 54 kWh, ki jo pije elektromotor s 115 kW (156 KM) na sprednjih kolesih. Tu je tudi druga, močnejša opcija, imenovana Veloce, ki premore 176 kW (240 KM) iz električnega drobovja. Doseg po WLTP je do 410 kilometrov, hitrost polnjenja je do 100 kW. Dovolj, da od 10 do 80 odstotkov napolnite v manj kot pol ure, pravijo pri Alfi. Navigacija je narejena tako, da sama skrbi za optimalno pot in srečevanje polnilnih postaj.
Če je jeep avenger svojo bencinsko različico dobil nekaj mesecev pozneje brez velikega pompa, so pri Alfi že v startu pomislili tudi na klasiko. Milano ibrida namesto milano electrica pove, da je prvi hibrid, sicer blagi s sistemom 48V, ki ga videvamo v večini tovrstnih Stellantisovih izdelkov. Gre za 1,2-litrski koncernski turbo mlinček s 100 kW (136 KM), šeststopenjskim dvosklopčnim menjalnikom in integriranim 21-kilovatnim elektromotorjem. Pozneje bo na voljo tudi štirikolesno gnana različica.
Notranjost je pričakovano mešanica tipičnih Alfinih elementov in PSA oziroma Stellantisove pragmatičnosti. Gumbi so različni, struktura zaslonov pa znana že od francoskih sorodnikov. Kot tonale ima tudi milano digitalne merilnike, uokvirjene v zelo retro okrogle obroče, klasika so tudi reže za zračenje na robovih. Osrednji zaslon je močno obrnjen k vozniku, kar pomeni, da je Alfa Romeo znamka, pri kateri je voznik v središču pozornosti. Presenetljivo velik je prtljažnik, ki meri 400 litrov, skoraj 20 odstotkov več kot konkurenti v segmentu in pri hišnih konkurentih. Milano ima spredaj tudi frunk, kjer je dovolj prostora za polnilne kable. V dolžino meri 4,17 metra, širok je 1,78 metra in 1,5 metra visok. Daljši od avengerja, pa krajši, širši in nižji od peugeota 2008. Zanimive so tudi zadnje luči, črtice praktično čez celotno širino avtomobila, a postavljene v prosojno črn zavihek, ki so ga alfisti takoj prepoznali kot prvi spojler alfasuda pred pol stoletja.
V startu bo milano na voljo kot premieren speciale, potem pa bodo na voljo tri različice opreme, techno, premium in sport. Cene še niso znane, Italijani pišejo, da bo hibridna različica v osnovi vzela 29.990 evrov, električna pa bo z 39.500 evri za 10 tisočakov dražja.

Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
12 °C
Oblačno
četrtek, 13. 3
Deževno
petek, 14. 3
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
7-dnevni obeti