Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

V Ljubljani odprli trgovino s slovenskimi Kickstarter izdelki


STA
24. 4. 2015, 10.18
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:56
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Na Čopovi v Ljubljani so včeraj odprli trgovino Brands of Friends, kjer se na enem mestu predstavljajo številni slovenski dizajnerski izdelki - mnogi izmed njih so svojo pot začeli na platformi za množično financiranje Kickstarter.

trgovina kickstarter1.jpg
STA
Na otvoritvi trgovine Kickstarter v Ljubljani.
Za projektom stojita oblikovalski studio Desnahemisfera in konjiško podjetje Wood Stock, ki izdeluje očala z lesenimi okvirji.

Na približno 40 kvadratnih metrih so predstavljeni izdelki skupin Desnahemisfera, Wood Stock, Tok tok, Tri pike, Stolžek, Trash Design, Flying Pussy, Musguard, Lumu, Beatnik, Indi, Amek, Street Lizard, Equa in nekaterih slovenskih grafikov. Kot pravijo pobudniki projekta, je vsem izdelkom skupno to, da imajo dober dizajn, dobro izdelavo in zgodbo, ter da so izdelani v Sloveniji.

Kot je pojasnil Dejan Kos iz studia Desnahemisfera, je bilo razlogov za odprtje trgovine več, glavni pa je vsekakor ta, da imata obe podjetji velik nabor izdelkov, zato so si ustvarili prodajni kanal. "Predvsem bi radi ponudili možnost tudi drugim slovenskim izdelkom, za katere menimo, da imajo tržni potencial in bogato zgodbo, saj se nam zdi absurdno, da kitajski turist pride v slovenijo in kupi spominek, narejen na Kitajskem."

trgovina kickstarter.jpg
STA

Trgovina Brands of Friends je dolgoročen projekt. Upajo, da gre za prvo v nizu trgovin, ki bodo globalno podpirale lokalne mikroindustrije. "Če bi odprli trgovino v Londonu, bi potem tam izobrazili ljudi za izdelovanje lesenih očal in tako vedno obdržali podpis Made Here," je dejal Kos.

S projektom želijo ustvariti tudi okolje za razvoj novih idej. V ločenem prostoru trgovine sta namreč oblikovalski studio in delavnica, s katerima želijo ustvariti poslovni model, ki neposredno povezuje dizajn in industrijo. "Trgovina v tem primeru deluje kot preizkus trga," je še dodal Kos.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.