Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Slovenske gorice: Blagovna znamka Glamur


Senka Dreu
16. 3. 2019, 23.11
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Povečanje zavesti o pomenu lokalne ponudbe in samooskrbe obmejnega območja med Slovenijo in Avstrijo je glavni cilj čezmejnega projekta Glamur, v katerega so se vključile občine z območja treh lokalnih akcijskih skupin oziroma Lasov, in sicer Prlekije, Ovtarja in avstrijske Vulkanlandije, povezane z društvom Genuss am Fluss

1552554785_slovenske_gorice.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

»Želimo vzpostaviti primerno okolje za prenos znanj in razvoj inovacij ter spodbujanje inovativnih razvojnih partnerstev. Najboljše lokalne proizvajalce oziroma ponudnike bomo povezali v skupnem nastopu na lokalnih trgih tako, da bomo ustvarili blagovno znamko in jim s tem pomagali izboljšati kakovost ponudbe. Na območju sodelujočih Lasov bomo vzpostavili prodajne kotičke, organizirali dogodke in predstavili primere dobrih praks v obeh sosednjih državah, hkrati pa lokalno prebivalstvo osveščali in promovirali lokalne izdelke,« je povedala Tanja Vintar, direktorica Razvojne agencije Slovenske gorice, ki je vodilni partner Lasa Ovtar.

Najprej bodo ustvarili mrežo ponudnikov in vzpostavili nove prodajne poti. »V skladu s sodobnimi smernicami želimo ljudi odvrniti od izdelkov multinacionalk in poudariti pomen lokalne samooskrbe pod streho skupne blagovne znamke, s čimer bomo dosegli večjo prepoznavnost tako v lokalnem okolju kot tudi na regionalni ravni.«

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.