Slovenske gorice: Blagovna znamka Glamur
Povečanje zavesti o pomenu lokalne ponudbe in samooskrbe obmejnega območja med Slovenijo in Avstrijo je glavni cilj čezmejnega projekta Glamur, v katerega so se vključile občine z območja treh lokalnih akcijskih skupin oziroma Lasov, in sicer Prlekije, Ovtarja in avstrijske Vulkanlandije, povezane z društvom Genuss am Fluss

»Želimo vzpostaviti primerno okolje za prenos znanj in razvoj inovacij ter spodbujanje inovativnih razvojnih partnerstev. Najboljše lokalne proizvajalce oziroma ponudnike bomo povezali v skupnem nastopu na lokalnih trgih tako, da bomo ustvarili blagovno znamko in jim s tem pomagali izboljšati kakovost ponudbe. Na območju sodelujočih Lasov bomo vzpostavili prodajne kotičke, organizirali dogodke in predstavili primere dobrih praks v obeh sosednjih državah, hkrati pa lokalno prebivalstvo osveščali in promovirali lokalne izdelke,« je povedala Tanja Vintar, direktorica Razvojne agencije Slovenske gorice, ki je vodilni partner Lasa Ovtar.
Najprej bodo ustvarili mrežo ponudnikov in vzpostavili nove prodajne poti. »V skladu s sodobnimi smernicami želimo ljudi odvrniti od izdelkov multinacionalk in poudariti pomen lokalne samooskrbe pod streho skupne blagovne znamke, s čimer bomo dosegli večjo prepoznavnost tako v lokalnem okolju kot tudi na regionalni ravni.«
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se