Podravje: Kmečki izdelki potrebujejo zgodbe, ki pritegnejo potrošnika
»Tri desetletja razstave slovenskih dobrot so priložnost, da se ozremo nazaj, ocenimo svoje dosežke, si priznamo, kaj smo naredili glede prepoznavnosti slovenskih kmetij, hkrati pa tudi zaveza za nove naloge, ki čakajo slovensko kmetijstvo, še posebej, če je naš cilj močan kmečki stan,« je sogovornike na okrogli mizi ob robu prireditve Dobrote slovenskih kmetij izzvala Andreja Krt Stopar, vodja vodja službe KGZS za dopolnilne dejavnosti in družbene storitve na podeželju.

Peter Pribožič je prepričan, da je napredek v tridesetih letih izjemen. »Sprva je bila to ljubiteljska razstava pridnih rok naših babic in dedkov, kmetic in gospodarjev, danes je to razstava izdelkov mladih, naprednih in inovativnih kmetij. Kar 80 % sodelujočih kmetij ima registrirane dopolnilne dejavnosti, kar pomeni, da v svojih izdelkih vidijo prihodnost. Seveda brez dobrega sodelovanja med kmeti in našimi svetovalnimi službami ne bi šlo; dopolnilne dejavnosti so bile naš cilj, še jih bomo spodbujali, svetovali, pomagali, nudili podporne pogoje, predvsem pa nas zdaj čaka delo na prepoznavnosti, torej trženje in promocija.«
Postopek pridobivanja označb za kmete predrag
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se