Haloze: V Vinarski zadrugi Haloze kupili mobilno polnilno linijo za vino
V Vinarski zadrugi Haloze so s podjetjem Fabijan nedavno podpisali pogodbo za dobavo mobilne polnilne linije za vino. Nova pridobitev, vredna okoli 232.000 evrov brez DDV, v bogati zgodovini vinogradništva in vinarstva v Halozah pomeni nov mejnik.

V predlani ustanovljeni haloški vinarski zadrugi so lani skupaj s partnerji, ptujskim in mariborskim kmetijsko-gozdarskim zavodom ter Društvom vinogradnikov in sadjarjev (DVS) Haloze pripravili projekt Povezovanje in blagovna znamka za kakovost vin iz Haloz (akronim Vino Haloze) in z njim uspeli na javnem pozivu LAS Haloze. Glavni cilj projekta je vzpostavitev enotne haloške vinske blagovne znamke, k čemur sodita tudi izdelava celostne grafične podobe in nabava mobilne polnilne linije za vino. Projekt je vreden 301.897 evrov, od česar bo slabih 200 tisočakov prispeval Evropski sklad za regionalni razvoj.
Ključna sestavina blagovne znamke je visokokakovostno polnjena steklenica vina, je pojasnil predsednik Vinarske zadruge Haloze Jožef Šmigoc:
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se