Adria vodilna blagovna znamka avtodomov v Evropi

##IMAGE-3314800##
Po podatkih evropske karavaninške zveze (European Caravan Federation - ECF), krovne organizacije v panogi proizvodnje počitniških vozil, je bila v letu 2007 blagovna znamka Adria s 4.772 novo registriranimi avtodomi vodilna blagovna znamka v Evropi, so danes sporočili in družbe Adria Mobil.
Tradicionalno letno srečanje združenja ECF, ki je letos od 15. do 17. maja potekalo v Rimu, vsako leto postreže z najnovejšimi podatki o trendih in gibanjih v panogi karavaninga. Blagovna znamka Adria je že nekaj let veljala za najhitreje rastočo blagovno znamko v panogi, poudarjajo v novomeškem podjetju, po zadnjih podatkih združenja pa predstavlja 4.772 novo registriranih Adriinih avtodomov v letu 2007 najboljši dosežek preteklega leta v Evropi.
Na seznamu najbolje prodajanih blagovnih znamk Adrii tesno sledijo tri nemške blagovne znamke, in sicer Dethleffs, Hymer, ki velja za eno najbolj znanih znamk avtodomov, je zasedel tretje mesto, četrto mesto pa je pripadlo blagovni znamki Bürstner.
»V Adrii Mobil smo v preteklih letih razvili popolnoma prenovljeno paleto avtodomov, pri čemer smo veliko pozornosti namenili tako kakovosti kot tudi dizajnu notranjosti in zunanjosti vseh naših izdelkov. Podatek, da je bilo število novo registriranih avtodomov blagovne znamke Adria v letu 2007 najvišje v Evropi, potrjuje, da smo znali tudi v vse zahtevnejših konkurenčnih in gospodarskih pogojih v očeh kupcev ohraniti zaupanje v našo blagovno znamko«, je o tem dosežku povedala generalna direktorica Adrie Mobil Sonje Gole.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se