Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Zmagovalka marketinške odličnosti je Adria Mobil


B. B.
1. 6. 2016, 08.30
Posodobljeno
03. 07. 2016 · 08:12
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

adria02.jpg
M. Ž., arhiv DL
Foto: M. Ž., arhiv DL

##IMAGE-3609043##

Društvo za marketing je sinoči v okviru Slovenske marketinške konference v Portorožu podelilo nagrade marketinška odličnost 2016. Velika zmagovalka je Adria Mobil, zmagovalca v svojih kategorijah pa sta še družbi Lidl Slovenija in Medex.

Adria Mobil je ob tem zmagala še v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja med podjetji ter med podjetji in s strankami. Lidl Slovenija je zmagovalec v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja s strankami, Medex pa v kategoriji malih in srednje velikih podjetij v segmentu poslovanja med podjetji in s strankami.

V finale izbora so se uvrstila še podjetja Lumar, Špica International, Krka, Renault Nissan Slovenija, Simobil in Zavarovalnica Triglav.

Kot je pojasnila komisija, je Adria Mobil vzorčni primer poslovne transformacije z visokim fokusom na inovativnem, marketinško usmerjenem razvoju izdelkov ter kreativnimi marketinškimi pristopi. "Marketing je glavno gonilo podjetja, ki posledično izkazuje izjemno razumevanje potrošnika ter z inovativnimi tehnološkimi rešitvami dosega neverjetne rezultate. Podjetje z naprednimi spletnimi pristopi pridobiva kontinuiran vpogled v potrošnika in mu na ta način zagotavlja edinstveno uporabniško izkušnjo," so zapisali v obrazložitvi.

Na marketinški konferenci, ki bo potekala še v sredo, so podelili tudi nagrado marketinški up 2016 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga, ki sta jo prejeli dve nagrajenki, Alenka Cok in Nadja Djuričič, ki sta magistrirali na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.