Zmagovalka marketinške odličnosti je Adria Mobil

##IMAGE-3609043##
Društvo za marketing je sinoči v okviru Slovenske marketinške konference v Portorožu podelilo nagrade marketinška odličnost 2016. Velika zmagovalka je Adria Mobil, zmagovalca v svojih kategorijah pa sta še družbi Lidl Slovenija in Medex.
Adria Mobil je ob tem zmagala še v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja med podjetji ter med podjetji in s strankami. Lidl Slovenija je zmagovalec v kategoriji velikih podjetij z glavnino poslovanja s strankami, Medex pa v kategoriji malih in srednje velikih podjetij v segmentu poslovanja med podjetji in s strankami.
V finale izbora so se uvrstila še podjetja Lumar, Špica International, Krka, Renault Nissan Slovenija, Simobil in Zavarovalnica Triglav.
Kot je pojasnila komisija, je Adria Mobil vzorčni primer poslovne transformacije z visokim fokusom na inovativnem, marketinško usmerjenem razvoju izdelkov ter kreativnimi marketinškimi pristopi. "Marketing je glavno gonilo podjetja, ki posledično izkazuje izjemno razumevanje potrošnika ter z inovativnimi tehnološkimi rešitvami dosega neverjetne rezultate. Podjetje z naprednimi spletnimi pristopi pridobiva kontinuiran vpogled v potrošnika in mu na ta način zagotavlja edinstveno uporabniško izkušnjo," so zapisali v obrazložitvi.
Na marketinški konferenci, ki bo potekala še v sredo, so podelili tudi nagrado marketinški up 2016 za najboljše magistrsko delo s področja marketinga, ki sta jo prejeli dve nagrajenki, Alenka Cok in Nadja Djuričič, ki sta magistrirali na Ekonomski fakulteti v Ljubljani.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se