Vrata odprla tudi Dana

##IMAGE-2237538##
Današnje sobotno dopoldne mineva v znamenju 'odprtih vrat'. Poleg nekaterih šole, so vrata odprli tudi v mirnski družbi Dana, ki je lani obeležila 55-letnico delovanja. Obiskovalcem danes predstavljajo podjetje, na ogled pa so postavili tudi razstavo likovnih, literarnih in modelarskih izdelkov učencev OŠ Mirna, ki so nastali ob skupnem projektu Dane in šole ob svetovnem dnevu voda. Na novinarski konferenci so spregovorili tudi o poslovanju v minulem letu in letošnjih načrtih.
V Dani so lani nadaljevali uspešno poslovanje. Čisti prihodki Dane, d.d. so znašali 12,7 milijona evrov in so se v primerjavi z letom 2006 povečali za 8,5 odstotka. V letu 2008 načrtujejo rast prodaje za 10 odstotkov. Čisti dobiček je v lanskem letu znašal 0,2 milijona evrov in je za več kot polovico manjši od načrtovanega. Vzrok za manjši dobiček pripisujejo nepričakovanemu visokemu skoku cen vhodnih surovin, materialov in energije ter dodatnim stroškom, ki so nastali zaradi zagona in testiranj novih polnilnih linij. Delež prodaje na tujih trgih so v letu 2007 povečali in sedaj predstavlja 24,5 odstotka skupne prodaje. Največjo rast beležijo na nemškem trgu, medtem ko padec dolarja negativno vpliva na profitabilnost izvoza v ZDA. Med najpomembnejšimi trgi sta tudi Hrvaška in Italija.
V letu 2007 so napolnili 41,4 milijona litrov pijač, kar je za 8 odstotkov več kot v letu 2006. Največjo, 15-odstotno rast so zabeležili pri Dana naravno minerali vodi in pri vodi s sokom.
Za investicije so namenili 5 milijonov evrov v povečanje kapacitet proizvodnje in izboljšanje standarda kvalitete polnjenja izdelkov.
V delniški družbi Dana je bilo na dan 31.12.2007 zaposlenih 125 delavcev. Dejansko se je v tem letu povečalo število zaposlenih za 2,5 odstotka v primerjavi s predhodnim letom. Kvalifikacijska struktura zaposlenih se postopoma zvišuje, zaposleni z višjo in visoko izobrazbo predstavljajo 12,8-odstotni delež. V letu 2007 so se zaposleni v družbi Dana v povprečju izobraževali in usposabljali 25 ur, kar je za 79 odstotkov več kot leto prej.
V letu 2008 načrtujejo rast prodaje za 10 odstotkov. Veliko pozornost posvečajo razvoju novih pijač, s katerimi uresničujejo želje in potrebe kupcev, so zapisali v sporočilu za javnost. V letošnjem letu so trgu že ponudili novo vodo s sokom granatnega jabolka, borovnice in ginsenga, v bližnji prihodnosti pa bo na trgovskih policah možno dobiti BIODAN sokove z okusom pomaranče in jabolka. V letošnjem letu bodo trgu ponudili tudi otroške pijače pod blagovno znamko BIBA in Dana naravno mineralno vodo, polnjeni v 0,33-litrske plastenke. V drugi polovici leta načrtujejo zagon osvežilnih brezalkoholnih gaziranih pijač Sinalco.
Z današnjim dnevom odprtih vrat, ki ga v podjetju Dana povezujejo s svetovnim dnevom voda, pa želijo opozoriti javnost, da je voda pomemben in nenadomestljiv naravni vir in da je zato zelo pomembno odgovorno ravnanje do ohranjanja vodnih virov.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Poslovno poročilo družbe Dana