V NLB do konca leta od 240 do 270 manj zaposlenih

##IMAGE-3373390##
V NLB ocenjujejo, da se bo število zaposlenih letos zmanjšalo za 240 do 270, napovedujejo pa postopne, dogovorne in mehke metode. Ob koncu reorganizacije banke, ki naj bi trajala od leta in pol do dveh let, pa naj bi se število zaposlenih v matični banki v Sloveniji skrčilo za okoli petino. Cilj reorganizacije je bolj učinkovita in odzivna banka.
V Novi Ljubljanski banki so pojasnili, da se bo prva faza preobrazbe največje slovenske banke na polno začela s 1. julijem in naj bi bila zaključena v treh mesecih. Celotna reorganizacije banke naj bi trajala od leta in pol do dveh let. V banki pravijo, da morajo za izboljšanje poslovanja ukrepati hitro, odločno in premišljeno.
Čeprav predstavljajo zaradi slabšanja posojilnega portfelja slabitve in rezervacije banke glavni razlog za visoke izgube NLB in njene skupine v preteklih dveh letih, pa se že vse od leta 2007 poslabšujejo tudi poslovni rezultati pred rezervacijami. To je predvsem posledica padanja obrestnih prihodkov v luči padanja obsega poslov in zniževanja obrestne marže.
V največji slovenski banki se zavedajo, da samo s krčenjem stroškov in sanacijo slabih terjatev dolgoročno ne bodo izboljšali poslovnih rezultatov. Cilje reorganizacije banke je zato bolj učinkovita in strateško usmerjena banka, ki se hitreje odziva na potrebe strank in prilagaja na spremembe v ekonomskem okolju.
Del reorganizacije je tudi znižanje števila zaposlenih. To naj bi po ocenah do konca leta na ravni matične banke v Sloveniji upadlo za 240 do 270. V banki pravijo, da bo to potekalo postopno in na podlagi dogovornih ter mehkih metod. Do konca leta tako v NLB ne pričakujejo, da bodo potrebovali program presežnih delavcev, ga bodo pa kot enega od scenarijev pripravili.
Po koncu reorganizacije pa naj bi se število zaposlenih v matični banki v Sloveniji zmanjšalo za okoli petino. Trenutno je v NLB zaposlenih 3550 ljudi, na ravni celotne skupine pa okoli 7000.
Kako se bo gibala zaposlenost v preostalih delih skupine, za zdaj v NLB še ne morejo reči, saj je vse odvisno od dinamike prodaje in zapiranja nestrateških enot ter prilagajanja poslovanja strateških podružnic, ki sicer poslujejo dobro.
V banki obljubljajo občutno optimizacijo poslovanja, ki naj bi vodila v hitrejše sprejemanje odločitev. Število organizacijskih enot na drugi in tretji ravni odločanja naj bi se tako zmanjšalo za deset, cilj banke pa je, da bi jih bilo od šest do 10. Tako naj bi zagotovili hitrejše in lažje sprejemanje odločitev.
Sprejemanje kreditnih odločitev namreč po njihovi oceni glede na izkušnje tujih bank traja predlogo, za posojilo srednje velikemu podjetju pa si želijo, da bi proces trajal približno 14 dni. Je pa to odvisno tudi od kakovosti zahtevkov strank.
Glede zapiranja poslovalnic v banki ocenjujejo, da je njihova mreža pregosta. Trenutno imajo v Sloveniji 150 poslovalnic, njihovo zapiranje pa bo slonelo na analizi poslovanja in učinkov za banko. Potekalo naj bi postopoma.
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se