Podravje: Kakšno je bilo leto 2019 za ptujsko-ormoški muzej
Tako z vidika programa kakor tudi z vidika obiska je bilo leto 2019 za Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož zelo uspešno. Število obiskovalcev se je v primerjavi z minulim letom povečalo. Želja je številke v prihodnje še dvigniti, tudi s pomočjo sodobnih tehnologij in virtualizacije. Ljudje namreč v muzejih ne iščejo več le znanja, pač pa tudi dogodivščino

Po zadnjih podatkih, s katerimi razpolagajo v muzeju, bo letošnji obisk precej večji, kot je bil preteklo leto. Zbirke na ptujskem gradu si je od januarja do konca novembra letos ogledalo 44.292 ljudi, kar je za 6.139 obiskovalcev več v primerjavi z istim obdobjem lani.
Aleksander Lorenčič, direktor Pokrajinskega muzeja Ptuj-Ormož, pravi, da bo obisk tudi na ostalih lokacijah, ki jih upravljajo, boljši kot leto poprej.
Na kakšne načine privabljajo obiskovalce
Številni muzeji, galerije in drugi zavodi obiskovalce vabijo preko različnih kanalov. Konkurenca je tudi na tem področju velika, vse ponudnike pa žene želja po čim večjem obisku. Tudi v ptujsko-ormoškem muzeju dajejo promociji velik pomen. Odnosi z javnostmi so precej mlada muzejska dejavnost, ki pa je za promocijo kulturne dediščine, s katero se muzej ukvarja, nujno potrebna. „S popularizacijo kulturne dediščine se povečuje ozaveščenost o njenem pomenu, hkrati pa so ljudje obveščeni o aktualnem dogajanju. Muzej nima zaposlene osebe, ki bi skrbela za promocijo ter odnose z javnostjo. Za to skrbi kustodinja pedagoginja, ki sicer to delo odlično opravlja, vendar je zaradi njenega osnovnega dela, zelo obremenjena. Vsekakor je v duhu časa ključno skrbeti tudi za ustrezno marketinško digitalizacijo,“ se zaveda Lorenčič.
Preberite več v Štajerskem Tedniku