Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Kaj letos ponuja APT


APT
3. 2. 2022, 00.00
Posodobljeno
10:54
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Arhiv Lokalno.si
_zzzzzzzapt (1)

Arhiv Lokalno.si

Letno produkcijo APTa za leto 2022 smo predstavili 31. januarja 2022 ob 11. uri v Anton Podbevšek Teatru (Informans: VKLJUČENI in IZKLJUČENI).

Nastopili so: Sanja Nešković Peršin, Ivana Djilas, Yulia Roschina in Matjaž Berger.

PREMIERNA PRODUKCIJA APTa V LETU 2022:

1 - Skrito (avtorski projekt), koreografija in režija: Sanja Nešković Peršin; koprodukcija Anton Podbevšek Teater in Plesni Teater Ljubljana; v sodelovanju z Muzejem in galerijo mesta Ljubljane in Društvom za umetnost NOT, podprt s strani programa plesne podpore Dis-Tanzen (Republika Nemčija), ki ga financira Neustart Kultur, na pobudo nemške Zvezne vlade za kulturo in medije; (premiera marec 2022).

2. Levitan {komentirana izdaja}, besedilo: Vitomil Zupan / dramatizacija: Eva Mahkovic, režija Matjaž Berger; koprodukcija Anton Podbevšek Teater in Galerija Božidar Jakac, Kostanjevica na Krki, v sodelovanju s Cankarjevim domom Ljubljana; (premiera maj 2022).

3. Nevidna ženska, besedilo: Slavenka Drakulić / avtorica priredbe in režija: Ivana Djilas; (premiera oktober/november 2022).

4. Krvava svatba, besedilo: Federico Garcia Lorca / dramatizacija: Ana Lasić, režija: Yulia Roschina (premiera november/december 2022).

Izbor besedil ali kontekstov ali zvrsti za repertoar za leto 2022 je torej nastajal skozi refleksije opisanega: tako imamo na točki režije pred sabo tri avtorice in avtorja, ki so zelo različnih in razlikovalnih gledališki interpretacij in generacij in ki pripadajo plesnemu gledališču {Skrito}, postdramskemu {Nevidna ženska} in dramskemu {Krvava svatba} ter postdramskemu in dokumentatnemu {Levitan}.

Vitomil Zupan in Federico Lorca sta narativnosti, ki na eni strani razpirata uvid v realno dvajsetega stoletja {zapor, seksus, ljubezen, družbeno, jaz, mi, antagonizmi, arhaično}, na drugi pa tekst Slavenke Drakulić odpira specifična vprašanja ženskega diskurza {sodobna časovna prehajanja, staranje, vidnost, izgubljena participativnost v družbi, itd.}; inscenacija Skrito artikulira nevidni {travmatični} proces kinezisa plesočega telesa, ki se konstituira za pogled Drugega, pogled Kulture, itd.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.