Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Pekarna Grosuplje  - center Don donovih operacij za Slovenijo in Hrvaško


Foto in tekst: J. A.
23. 10. 2015, 13.10
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

ales_mozetic.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Aleš Mozetič (Foto: J. A.)
pekarna_grpsuplje1.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Toni Balažič in Aleš Mozetič (Foto: J. A.)
toni_balazic.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
Toni Balažič (Foto: J. A.)

Pekarna Grosuplje je s 1. oktobrom postala del skupine Don don. V Grosupljem je po novem tudi sedež te družbe, ki sta jo pred dobrimi 20 leti ustanovila Metličana Aleš Mozetič in njegova sestra Alenka. Pekarna Grosuplje postaja center Don donovih operacij za Slovenijo in Hrvaško, Srbijo in ostale izvozne trge bo skupina pokrivala iz Beograda. Pekarna Grosuplje ostaja strateški partner Mercatorja, obenem pa poslovanje širi v regijo.

Direktor in solastnik skupine Don don Aleš Mozetič ter predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič sta včeraj predstavila strategijo podjetja in vlogo Pekarne Grosuplje v Mercatorju. Na vprašanje o višini kupnine nista hotela odgovoriti, češ da je poslovna skrivnost, v javnosti pa se špekulira, da naj bi šlo za 20 milijonov evrov.

Don don posluje v Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini, Črni Gori, Bolgariji in na Hrvaškem. Širitev načrtujejo še v Romunijo in Albanijo. Strategija temelji na rasti in industrializaciji, s katero bo skupina lahko konkurirala večjim mednarodnim pekovskim podjetjem.

Don don svojo prednost pred konkurenco vidi v svoji velikosti in tudi v tem, da spoštuje ter razvija posebnosti posameznih trgov. Aleš Mozetič je pojasnil, da so slovenski potrošniki vajeni kupovati kakovosten kruh in podpirajo uporabo domačih surovin, to še posebej velja za pšenico, zato bodo letos odkupili kar 15.000 ton slovenske pšenice.

Mercator in Pekarna Grosuplje bosta tesno sodelovala tudi v prihodnje, ob tem načrtujeta tržni zagon v Agrokorju, izven Slovenije bodo njeni izdelki prisotni pod blagovno znamko Don don.

»Pekarna Grosuplje bo tudi v prihodnje naš strateški partner, skupaj bomo ustvarjali nadaljnji razvoj te kategorije v naših trgovinah,« je optimističen predsednik uprave Mercatorja.

Mozetič je med kratkoročnimi načrti navedel konsolidacijo procesov, za Slovenijo in Hrvaško napoveduje nadaljnje povezovanje in nakupe podjetij, ki bodo na prodaj, v Srbiji sta v načrtu prevzema dveh pekarn, prevzem večjega pekarskega podjetja je načrtovan tudi v Romuniji in Bolgariji. Med kratkoročnimi cilji je izpostavil gradnjo največje tovarne za toast v regiji, ta bo v Srbiji, odprli naj bi jo leta 2017, v Srbiji bo Don don razvil tudi dopečne proizvode in njihovo skladiščenje, načrtuje pa tudi lastno verigo malih pekarn.

Skupina Don don bo do konca letošnjega leta imela 2.000 zaposlenih. Mozetič je pojasnil, da prevzem Pekarne Grosuplje ni prinesel nepopularnih ukrepov, kajti ta pekarna je bila že prej del Mercatorja in v njej ni bilo kadrov, ki jih ne bi potrebovali, v prihodnjih dveh letih bodo najverjetneje potrebovali celo kakšnih 50 novih sodelavcev.

pekarna_grosuplje2.jpg
Arhiv Dolenjskega lista
pekarna grosuplje2

© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.