Aplikacija za zmenke Tinder, ki je uporabnikom na voljo od leta 2012, je korenito spremenila način povezovanja med ljudmi. Na milijone ljudi po vsem svetu se na prvi zmenek s potencialnim partnerjem odpravi s pomočjo aplikacije za zmenke. Tinder je zasnovan tako, da povezuje potencialne partnerje na podlagi geografske bližine. Uporabnik z eno samo potezo odloči, kdo mu je všeč, s potegom po zaslonu v desno se odloči za »všeč mi je«, s potegom levo pa, da bi določeno osebo raje preskočil, torej za »mimo«. Če sta si dva uporabnika všeč, se ujemata, in lahko klepetata prek aplikacije. Med odločanjem za primernega kandidata s katerim bi se radi bolje spoznali, si uporabniki Tinderja lahko ogledajo izbrane slike zanimive osebe, skupaj s kratkim življenjepisom in z morebitnimi povezanimi računi Spotify ali Instagram.
Konec leta 2024 se platforma ponaša z impresivnimi 9,2 milijona naročniki po vsem svetu in je zelo priljubljena platforma za zmenkarije tudi v Sloveniji.
Statistika obiskovalcev Tinderja v letu 2024:
- Tinder ima 75 milijonov mesečnih aktivnih uporabnikov po vsem svetu.
- Od tretjega četrtletja 2024 ima aplikacija 9,2 milijona naročnikov.
- Največji delež imajo ZDA s 7,8 milijona aktivnih uporabnikov Tinderja.
- Znatnih 61,2 % uporabnikov Tinderja sodi v starostno skupino od 18 do 34 let.
- Junija 2024 je imel Tinder več kot 6,1 milijona prenosov in je vodilni na trgu aplikacij za zmenke.
Na seznamu 10 držav z največjim številom uporabnikov Tinderja so tudi evropske države:
1. Združene države Amerike
2. Združeno kraljestvo
3. Brazilija
4. Kanada
5. Francija
6. Avstralija
7. Nemčija
8. Nizozemska
9. Mehika
10. Španija
Največ uporabnikov Tinderja je mladih do 34 leta, aplikacija pa privlači tudi starejšo populacijo
Njena.si
Astra AI ponuja brezplačen dostop do prvega AI tutorja za matematiko vsem učiteljem v Sloveniji
61,2 % uporabnikov Tinderja je starih od 18 do 34 let. Ta starostna skupina predstavlja največjo demografsko skupino, ki uporablja aplikacijo, kar odraža njeno privlačnost za mlajše občinstvo, ki išče priložnostne zmenke ali povezave. Vendar pa podatki kažejo, da platformo uporabljajo tudi predstavniki starejših starostnih skupin. Približno 20,4 % uporabnikov je starih med 35 in 44 let, 18,4 % pa je starejših od 45 let. To dokazuje, da Tinder širi svoj doseg onkraj mladostnega občinstva in privablja več posameznikov srednjih let in starejših, kot bi lahko pričakovali.
Kar ¾ uporabnikov je moškega spola
75,8 % uporabnikov Tinderja je moških. Porazdelitev po spolu na Tinderju kaže precejšnje neravnovesje, saj je samo 24,2 % uporabnic žensk. To znatno neravnovesje bi lahko vplivalo na dinamiko platforme, saj so ženske morda deležne več pozornosti ali ujemanja v primerjavi z moškimi. Razlika med spoloma je še večja v nekaterih regijah, kot je Indija. Tam je baza moških uporabnikov še večja. Nasprotno pa regije, kot je Evropa, kažejo bolj uravnoteženo razmerje, s skoraj enako razdelitvijo uporabnikov in uporabnic.
Nekaj podatkov Tinderja in spletnih zmenkov, ki vam lahko pomagajo razumeti, kaj ljudje iščejo na Tinderju. Poglejmo si pobližje.
- 74 % žensk in 68 % moških meni, da je fotografija na profilu aplikacije za spletne zmenkarije nujna.
- 72 % žensk meni, da bi moralo biti razmerje, ki ga iščejo, navedeno v njihovem profilu za zmenke.
- 40 % žensk želi vedeti, kakšni so hobiji in interesi potencialnih partnerjev, 32 % moških želi od oseb, ki si jih ogledajo vedeti isto.
Seznam, kakšne lastnosti moški iščejo v profilu uporabnic ali uporabnikov Tinderja:
- Hobiji in zanimanja - 32%
- Verska prepričanja - 18%
- Poklic - 8%
- Rasno ali etnično poreklo - 15 %
- Višina - 8%
- Politična pripadnost - 10%
In katere značilnosti in lastnosti najbolj očarajo ženke uporabnice Tinderja?
- Hobiji in zanimanja - 40%
- Verska prepričanja - 32%
- Zasedenost - 27%
- Rasno ali etnično poreklo - 23 %
- Višina - 22%
- Politična pripadnost - 18%