Trgovec z obutvijo Deichmann prodaja obutve d.o.o. je poslovno leto 2022 zaključil s 25-odstotno rastjo prodaje (promet je v letu 2022 znašal 32,2 milijona evrov, v letu 2021 pa 25,75 milijona evrov). Podjetje je za dobrih 16 odstotkov preseglo tudi rezultat iz leta 2019 (27 milijonov evrov), ko poslovanja še ni prizadela pandemija koronavirusa. Leta 2022 je Deichmann prodal približno 1,1 milijona parov čevljev v svojih 30 poslovalnicah v Sloveniji, kar je 99.000 parov več kot leto prej (2021: 1,01 milijona parov) in tudi več kot v letu 2019 (1,08 milijona parov). Rast podjetja pozitivno vpliva tudi na število zaposlenih v Deichmannu. Konec leta 2022 je bilo v podjetju zaposlenih 266 ljudi, kar je 15 več kot pred letom dni.
»Leto 2022 je bilo za nas uspešno, pa čeprav smo se spopadali s številnimi izzivi,« pravi poslovodja Boris Kopič. »Naš koncept je pokazal, da sta razmerje med kakovostjo in ceno, na katero smo vedno tako osredotočeni, ter naše jasno pozicioniranje privlačna za naše stranke tudi v času krize. Uspelo nam je, da smo pritegnili zanimanje novih kupcev, prav tako pa smo začeli tudi s prodajo modelov obutve višjega cenovnega razreda. Prepričani smo, da sta ponudba modne obutve in raznolikost blagovnih znamk naši pomembni konkurenčni prednosti.«
Z novim konceptom poslovalnic Deichmnann odraža svoj pogled v prihodnost. Sodoben videz, prostornost, prilagojeno pohištvo, barvni poudarki skupaj z obogateno ponudbo športne mode in čevljev priznanih blagovnih znamk adidas, Nike, Puma, FILA, Reebok, Asics in Skechers pa še krepi svojo pozicijo na trgu kot trgovca s kakovostno obutvijo po ugodnih cenah, dostopnih za vse. Prvi poslovalnici Deichmann, ki že odražata novo podobo, se nahajata v Centru Stop Shop Ptuj in v Supernovi Kamnik.
Aktivni v 31 državah
Deichmann Slovenija je hčerinsko podjetje družbe Deichmann SE. To podjetje poroča o pomembni rasti v preteklem letu 2022, ko se je prodaja v skupini podjetij povzpela na rekordnih 8 milijard evrov. Družba Deichmann SE je bila v letu 2022 aktivna v 31 državah. V preteklem poslovnem letu je skupina podjetij po vsem svetu dosegla 8,1 milijarde evrov bruto prodaje (neto 6,9 milijarde evrov). V zadnjem poslovnem letu 2019, ki ga pandemija koronavirusa ni prizadela, je največja bruto prodaja znašala 6,4 milijarde evrov (povečanje za okoli 23 odstotkov). Ta pozitiven razvoj je posledica tako rasti lastnih prodajnih mest in spletnih trgovin kot tudi uspešnih prevzemov, na primer v ZDA. Leta 2022 je bilo v poslovalnicah in prek spletnih trgovin skupine podjetij po vsem svetu prodanih 178 milijonov parov čevljev. Skupina Deichmann je 67 odstotkov svoje prodaje ustvarila zunaj Nemčije. 31. decembra 2022 je družba upravljala skupaj 4.565 poslovalnic in 41 spletnih trgovin ter zaposlovala več kot 48.000 ljudi.