Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Telefoni v Zdravstvenem domu Ptuj še vedno pregorevajo


Dženana Kmetec
1. 2. 2022, 22.53
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

»Za primarij je to gotovo najtežji val med vsemi doslej. Dnevno vsak zdravnik opravi od 120–180 obravnav, izvedemo okrog 600 PCR-testiranj in še več sto hitrih testov. Ljudje so zmedeni, kličejo za navodila za testiranje, karantene ... Dnevno odgovorimo vsaj na 500 elektronskih sporočil. Dela imamo čez glavo,« pojasnjuje Metka Peteh Uhan, direktorica Zdravstvenega doma Ptuj. Omenjeno stanje je razlog, da se je podaljšal tudi čas odzivnosti, kar pa seveda jezi paciente.

1643558707_1599745146_debedcf32afbbb71602cef48c17e799c.jpeg
Arhiv Štajerskega Tednika

Konstantno spreminjajoča se navodila za testiranje, odrejanje in trajanje karantene ter samoizolacije, prekinitve in podobno terjajo redno spremljanje predpisov. Mnogi pacienti za navodila kličejo kar osebne oziroma družinske zdravnike. Ti imajo dela čez glavo, z razlagami trenutno veljavnega protokola, napotovanjem …

»Samo pojasnjevanje postopka oziroma protokola vzame zelo veliko časa. Zavedamo se, da marsikdo ne ve, kako naj postopa, a resnično ne zmoremo vsega naenkrat,« opozarja Petek Uhanova. Tudi zdravniki zbolevajo. V enem dnevu so v ptujskem Zdravstvenem domu na različnih deloviščih zboleli štirje. Toliko več morajo posledično delati tisti, ki jih nadomeščajo.

Naročanje nujno, mail boljša opcija kot klic

»Prosim lepo, naj si ljudje preberejo navodila, protokol in šele nato kličejo ali pišejo. Mail je trenutno najboljša opcija, telefoni namreč zvonijo neprestano. Odgovorimo, kakor hitro pač lahko,« zatrjujejo v ZD Ptuj.

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.