Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Duševno zdravje del učnega načrta?


Estera Korošec
15. 2. 2025, 04.22
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli

Šola Olga Meglič letos sodeluje v projektu »Od Alje do Žana – Čuječa srca, budni umi«, ki se osredotoča na krepitev duševnega zdravja otrok. Povabilo k sodelovanju je prejelo le deset osnovnih šol, kar je priznanje za njihovo dosedanje delo na tem področju.

1739456584_ek_dusevno_zdravje_1.jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Gre za projekt ustanove Alma za enake možnosti kariernega razvoja ter vključenost in skrb za starejše (Fundacija Nataše Pirc Musar). Med osrednjimi cilji projekta sta pomoč otrokom, ki se soočajo s težavami v šoli in širšem okolju, ter krepitev vloge šole pri zaščiti njihovega duševnega zdravja. Predstavniki fundacije si hkrati prizadevajo, da bi skrb za duševno zdravje postala sestavni del rednega učnega programa v osnovnih šolah.

Med ključnimi dejavnostmi za krepitev duševnega zdravja v šoli je tudi program razvoja veščin za mladostnike. Letos so vanj vključeni osmošolci, v prihodnje pa načrtujejo postopno razširitev na vse učence od 6. do 9. razreda. Na delavnicah bodo do konca šolskega leta obravnavali 27 tem, ki vključujejo razvoj vrednot in samozavesti, izboljšanje komunikacijskih veščin, pozitivno upravljanje s čustvi, grajenje boljših odnosov z vrstniki ter spoštovanje sebe in drugih. »Učenci, ki razvijajo te veščine, se lažje spopadajo s stresom, učinkoviteje rešujejo konflikte ter so bolj empatični in samozavestni v družbenih situacijah,« je poudarila Ocvirkova. Prav tako imajo na šoli izdelano strategijo poteka razvoja čustvene in socialne pismenosti tako pri učencih kot zaposlenih.

Starši bi morali pozornost nameniti otrokovemu doživljanju čustev

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.