
Ustanavljajo incoming agencijo v obliki zadruge
Širše območje Štajerske, ki zajema območja Slovenske Bistrice, Maribora, Slovenskih goric in Prlekije, je turistično še vedno slabo prepoznano in promovirano, se zavedajo na Razvojni agenciji Slovenske gorice (RASG). In to ne glede na različne že izvedene projekte, s pomočjo katerih so oblikovali številne turistične produkte, saj v praksi ne zaživijo.

»Potrebe po povezovanju in skupnem nastopanju na trgih so prišle s terena, zato smo se zaradi želje ponudnikov po trženju njih samih in obstoječih turističnih produktov odločili vzpostaviti model trženja skozi incoming agencijo,« razlaga Milojka Domajnko, direktorica RASG.
Možnost personaliziranega obiska
Turistične agencije večinoma tržijo ponudbe za domače turiste, ki potujejo v tujino, redkeje pa se posvečajo turistom, ki obiščejo Slovenijo, ugotavlja. »Saj so poskusi, a je očitno premalo dodane vrednosti in premalo vložene energije oz. se daje prednost drugim vsebinam, zato tudi ni uspeha. Naša razvojna agencija oz. LAS Ovtar Slovenskih goric se je zdaj povezala s sosednjimi lokalnimi akcijskimi skupinami: Prlekija, Dobro za nas, Bogastvo podeželja, Lastovica in Toti LAS, pridružil pa se nam je še romunski Ceahlau, ki izhaja iz podobnega okolja kot Slovenske gorice in s katerim bomo izmenjali izkušnje oziroma dobre prakse.«
Skupaj bodo razvili poslovni sistem in pripravili integralne turistične pakete, jih ovrednotili in tržili, zlasti na spletu, ponudili drugim agencijam, tudi tujim. »Turist bo imel možnost povsem personaliziranega obiska, saj si bo lahko sam izbral destinacije, ki si jih bo želel ogledati.« S projektom so se uspešno prijavili na razpis Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in zanj dobili skoraj 100.000 evrov. Izvedli ga bodo v dveh fazah in zaključili februarja 2024.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
6 °C
Deževno
nedelja, 16. 3
Deževno
ponedeljek, 17. 3
Deževno
torek, 18. 3
Jasno
7-dnevni obeti