Sveta Trojica: Zavod za turizem kot neke vrste dežnik
Ko se v občinah, zlasti manjših, ustanovi zavod za turizem, v lokalni skupnosti in društvih običajno zavre, saj ljudje zavoda ne jemljejo kot krovnega povezovalca, ki določa strategijo in usmerja, ampak ga vidijo kot konkurenta, ki se meša v njihovo delo, ga celo prevzema ter jim odžira tudi denar.

Takšna je bila tudi prva reakcija v Sveti Trojici. »Ljudje zavoda niso vzeli kot neke vrste dežnik, kot usmerjevalca in koordinatorja. Čutili so se ogrožene, češ da bo zavod delal namesto njih, a ni tako, še zmeraj so ljudje v društvih tisti, brez katerih se ne moremo iti turizma. Lahko dam najboljše ideje na papir, a bodo tam tudi ostale, če ne bo podpore iz lokalnega okolja,« razlaga direktorica zavoda Tanja Arih Korošec, ki prav te dni za občasno pomoč na prireditvah, kot so Trojicafest, Trilogija, Kvaternica …, išče več oseb, eno pa za nekajmesečno sodelovanje pri projektih.
Največji izziv reaktivacija ljudi
»To začetno nelagodje nam je, menim, uspelo rešiti, večjo težavo vidim v (ne)motiviranosti članov v društvih. Epidemija je namreč bolj vplivala na nas, kot se zavedamo. Spremenila je naše navade, našo aktivnost. Ljudje so se zaprli v svoje domove in druženje omejili na najbližje, postali so pasivni, polenili so se, če hočete. Pričakujejo sicer, da bi se spet veliko dogajalo, kot se je pred korono, pravijo, da pogrešajo dogodke, a za to ne bi sami nič naredili. Prav ta reaktivacija je po moje zdaj največji izziv.
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se