
Dolenjska.eu kljub prepirom ni splavala po vodi

Med vožnjo s splavom novomeškega turističnega podjetja Kompas je danes opoldne Razvojni center Novo mesto predstavili, kaj so v regiji dosegli z enoletnim projektom Celostna/celovita turistična ponudba regije – Dolenjska.eu.
Kot smo že konec maja pisali v tiskani izdaji, je projekt zastavil prve korake v skupno turistično destinacijo statistične regije JV Slovenija s podregijami Dolenjska, Bela krajina in Kočevsko-ribniška. Ta goste vabi k drugačnim doživetem.
Med predstavitvijo so podelili tudi nagrade za najboljše tri fotografije, ki so prispele na foto natečaj »Regija drugačnih doživetij«. Izvedba foto natečaja je bila ena izmed aktivnosti komunikacijskega načrta v okviru projekta.
V projektu Dolenjska.eu sodeluje 19 lokalnih skupnosti, delno ga financira Evropska unija iz sklada za regionalni razvoj in je tudi del izvedbenega načrta regije za obdobje 2010-2012. Sam projekt ni prinesel nove turistične ponudbe, ampak je poskušal povezati že obstoječo. Izvajalci so morali vanj vključiti tudi turistično gospodarstvo (dve tretjini prenočitvenih zmogljivosti v regiji),med drugim tudi največjega turističnega ponudnika na območju - Terme Krka.
Kot je znano, je oblikovanje celostne podobe skupne turistične regije na začetku sprožilo prerekanje o imenu, a je regija na koncu le dobila podobo, ki jo označujejo steklene kroglice iz halštatske kulture ter trojno, a vseeno enotno poimenovanje, v katerem se po potrebi izpostavi ena od treh podregij: Dolenjska, Bela krajina ali Kočevsko-Ribniško.
Regijsko ponudbo so umestili v pet temeljnih produktov: zdravje in dobro počutje, aktivne počitnice, po poteh dediščine, turizem v zidanicah ter kulinarika in vino. V preteklih mesecih so jo že predstavljali na sejmih (Turizem in prosti čas v Ljubljani - od tu so tudi v galeriji nanizane fotografije, Utrecht, Milano, Stuttgart, Beograd), natisnili brošure v treh jezikih, izdali razglednice in druge potrebne materiale ter oblikovali spletno stran www.visitdolenjska.eu (tudi v belokranjski in kočevsko-ribniški verziji). Spletna stran deluje od aprila v slovenščini in od maja še v nemščini in angleščini. Predstavlja ponudnike, ki so se odzvali povabilu - zdaj jih je nekaj čez 200.
Promocija turistične destinacije Dolenjska (Bela krajina, Kočevsko-Ribniška) bo v naslednjih treh letih glavni cilj regijske destinacijske organizacije (RDO), ki šele nastaja. Njena vzpostavitev ne bo lahka naloga in če ne bo uspešna, je bilo vse dosedanje delo in tudi vložen denar zaman.
Preberite tudi
Najbolj brano
Trenutno
13 °C
Oblačno
četrtek, 13. 3
Deževno
petek, 14. 3
Deževno
sobota, 15. 3
Deževno
7-dnevni obeti