Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Čas branja 1 min.

Šokantna resnica o SDS!


U.K.
1. 7. 2014, 14.35
Posodobljeno
09. 08. 2017 · 09:54
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

V agenciji Kliping so napravili raziskavo, katera stranka se največ pojavlja v glavnih informativnih oddajah. Daleč na prvem mestu je SDS.

1b197f96f5dd94ff6feefd730ca3f776.jpg
Na televiziji se največ pojavlja SDS

V času volilne kampanje so v agenciji Kliping analizirali pojavnost parlamentarnih strank v štirih glavnih informativnih TV oddajah, ki so na sporedu med 18.00 in 20.00 uro. Namen analize je prikazati, kolikšno minutažo pojavljanja je v tednu od 23. 6. do 29. 6. 2014 vsaka od strank zabeležila v oddajah Dnevnik (TV Slovenija 1), 24 ur (POP TV), Danes (Planet TV) in Svet (Kanal A). Podoben pregled pojavljanja strank bodo pripravili tudi v naslednjih dveh tednih predvolilnega boja.

janez janša, urška bačovnik.jpg
Reuters
Urška Bačovnik Janša in Janez Janša

»Analizirali smo vsako pojavljanje strank v prime time terminih glavnih informativnih oddaj. Vsebinsko se je pojavljanje političnih strank v prime time terminih v tednu od 23. 6. do 29. 6. 2014 v največji meri navezovalo na prestajanje zaporne kazni Janeza Janše, na obsodbo v procesu Patria in prodajo Mercatorja,« so sporočili iz agencije. 

»V vseh informativnih oddajah je največjo minutažo pojavljanja zabeležila stranka SDS, ki je na račun objav o prestajanju zaporne kazni Janeza Janše močno prehitela ostale stranke.

Pri tem velja izpostaviti informativno oddajo Danes (Planet TV), ki je poročanju o Janezu Janši namenila največ časa in je med drugim objavila tudi ekskluziven, daljši intervju z Urško Bačovnik Janša, ženo Janeza Janše. Najbolj enakomerno porazdelitev medijskega časa političnim strankam smo zabeležili v oddaji Dnevnik (TV Slovenija 1). Stranke, ki se borijo za doseg volilnega pragu za vstop v parlament, so prav v Dnevniku zabeležile največjo pojavnost. V informativni oddaji 24 ur (POP TV) je, tako kot v ostalih analiziranih oddajah, največjo publiciteto zabeležila stranka SDS. Sledi ji stranka Zavezništvo Alenke Bratušek, ki se je največkrat pojavila v zvezi s prodajo Mercatorja. Omeniti velja še Desus, ki se je pojavljal v povezavi z vsemi predvolilnimi temami, raven pojavnosti je dodatno dvignila izjava Zorana Jankovića, ki je na soočenju televizijske hiše POP TV razkril domnevne nepravilnosti Tomaža Gantarja, sicer člana stranke Desus, v povezavi z delovnim mestom, ki naj bi ga dobil v Železniškem zdravstvenem domu Ljubljana.«

 


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.