Svet24
© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.

Železniške pragove bodo zamenjali, odgovoren ni (še) nihče …


Mojca Zemljarič
17. 10. 2023, 00.13
Deli članek
Facebook
X (Twitter)
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Republiška Direkcija za infrastrukturo (DRSI) je pred desetletjem izpeljala obsežen, pol milijarde evrov težak projekt obnove železniške infrastrukture med Pragerskim in Hodošem na državni meji z Madžarsko. Sedem let po končanju obnove so se na novih betonskih železniških pragovih, ki so jih vgrajevali v progo, pojavile razpoke. Najbolj kritičen del je na podravskem odseku proge, največje razpoke so v Zamušanih, Veliki Nedelji in na Pragerskem.

1697458468_mh-menjava_pragov_(2).jpg
Arhiv Štajerskega Tednika

Čeprav naj bi šlo za škodo, ki je ocenjena na 40 milijonov evrov, še dolgo ne bo jasno, kdo in zakaj je zanjo odgovoren. Razpoke so med rednimi pregledi proge odkrili že spomladi 2021. Zdaj smo jeseni 2023 in je situacija z iskanjem odgovornega še vedno na isti točki kot pred letom dni: na sodišču. Državna direkcija za infrastrukturo (DRSI), ki je bila naročnica in plačnica pol milijarde evrov vrednega projekta obnove 110 kilometrov železnice, je šla v tožbo zoper dobavitelja betonskih pragov, to je bil pomurski gradbeni velikan Pomgrad. „Aprila 2022 smo na Okrožno sodišče v Ljubljani vložili tožbo v znesku 40 milijonov evrov zoper pogodbenega izvajalca Slovenskih železnic – Železniško gradbeno podjetje (SŽ-ŽGP), ki v skladu z obligacijskim zakonikom kot izvajalec odgovarja za morebitne napake, če se te pokažejo v desetih letih od izročitve in prevzema del. Postopek na sodišču je še vedno v teku,“ so povedali na DRSI.

Betonski pragovi za 40 milijonov evrov razpokali

Preberite več v Štajerskem Tedniku


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.