© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o. - Vse pravice pridržane.
gostoljubnost
Čas branja 1 min.

Slovenski prodajalci prvi v regiji po prijaznosti in kompetencah


B.K./STA
29. 8. 2019, 18.02
Deli članek
Facebook
Kopiraj povezavo
Povezava je kopirana!
Deli
Velikost pisave
Manjša
Večja

Slovenija je zasedla prvo mesto v konkurenci šestih držav regije v raziskavi Guest, ki primerja kakovost storitev, prijaznost ter poznavanje izdelkov in storitev, ki jih izvajalci ponujajo kupcem. Slovenija se je letos povzpela na regionalni vrh, potem ko je bila lani v podobni raziskavi druga, za Makedonijo.

božični sejem, stojnica, ludwigsburg.jpg
Profimedia
Fotografija je simbolična.

Raziskavo o kakovosti storitev v regiji je letos enajstič izvedla zagrebška agencija za skrivnostni nakup Heraklea v sodelovanju z agencijami iz regije. Opravili so jo junija letos na 800 prodajnih mestih v različnih dejavnostih v BiH, Črni gori, Hrvaški, Makedoniji, Sloveniji in Srbiji.

Z namenom ugotoviti, katera država ima najbolj kakovostne storitve, so skrivnostne kupce med drugim pošiljali v avtomobilske salone in k ponudnikom telekomunikacijskih storitev, v banke, supermarkete, gostinske lokale, turistične agencije, na bencinske postaje, pa tudi k ponudnikom različnih drugih storitev, je agencija zapisala v današnjem sporočilu za javnost.

Ocenjevali so pozdrav, prepoznavanje potreb in želja kupcev, poznavanje izdelkov in storitev, ponujanje dodatnih izdelkov ter zahvalo. Njihovo delo izhaja iz akronima angleške besede guest (gost) - greet (pozdrav), understand (razumevanje), explain (razlaga), suggest (predlog), thank (zahvala).

Preberite še

Najboljše se je odrezala Slovenija, ki je prejela oceno 83,4 odstotka ali skoraj osem odstotnih točk več kot lani. S prvega mesta je tako izrinila Makedonijo, ki je letos prejela oceno 83,1 odstotka in s tem svoj rezultat glede na 2018 izboljšala za 4,1 odstotne točke.

Slovenija je vodilna v kategorijah poznavanje izdelkov in zahvala, Makedonija pa pri pozdravu, prepoznavanju potreb in želja kupcev ter pri ponujanju dodatnih izdelkov, je še pokazala raziskava.

Na tretjem mestu je Hrvaška s 75,1 odstotka, kar je za približno dve odstotni točki več kot lani, s čemer je tudi skočila za eno mesto ter prehitela Srbijo, ki se je ustavila pri 70,5 odstotka. Tik za Srbijo je BiH z nekaj manj kot 70 odstotki, medtem ko je največ prostora za napredek v Črni gori, ki ima oceno 55,1 odstotka.

Med kategorijami, ki so najbolje ocenjene, je tudi letos poznavanje ponujenih storitev in izdelkov, medtem ko se je v raziskavi znova kot najslabša vrlina trgovcev v regiji pokazalo ponujanje dodatnih izdelkov. Najboljše storitve so v avtomobilskih salonih, najslabše pa v supermarketih.

E-novice · Novice

Prijavite se na e-novice in ostanite na tekočem z najpomembnejšimi dogodki doma in po svetu.

Hvala!

Vaša prijava je bila sprejeta.


© 2025 SVET24, informativne vsebine d.o.o.

Vse pravice pridržane.