Pragersko: Prenova v treh letih dražja za 24 milijonov evrov
S simboličnim odprtjem zgrajenega podvoza in celovito prenovo železniške postaje Pragersko, ki je pomembno križišče železniških poti, je bila pozabljena 15-letna agonija pridobivanja dokumentacije za izgradnjo in posodobitev železniške postaje s cestnim podvozom na tem odseku. Konec je čakanja pred zaprtimi zapornicami, kraja Pragersko in Gaj pa sta po 177 letih ponovno združena. »Gre za zgodovinski trenutek,« je dejal predsednik krajevne skupnosti Rudi Kruh.

Železniška postaja Pragersko, ki je namenjena tovornemu in potniškemu prometu, je sestavni del evropskega železniškega omrežja, saj leži na stičišču Baltsko-Jadranskega koridorja in Sredozemskega koridorja. Posledično je to pomenilo, da so bile zapornice ob štetju prometa od 15 ur zaprte skoraj sedem ur, kar je povzročalo dolge kolone na obeh straneh, zaradi česar je skupni čas čakanja vseh vozil znašal tudi do 80 ur (na letni ravni tudi do 35.230 ur) pred zapornicami. Z izgradnjo podvoza in podhodov na železniške perone se je povečal varnostni in okoljski vidik,« je med drugim povedal župan Ivan Žagar.
Zadnji, 13-milijonski dodatek podpisan junija letos
Preberite več v Štajerskem Tedniku
Berite brez oglasov
Prijavljeni uporabniki Trafike24 berejo stran neprekinjeno.
Še nimate Trafika24 računa? Registrirajte se